فال امروز شما

فال امروز شما

فال و طالع بینی از اتفاقاتی که پیش رو دارید سخن میگوید و شما را از وقایعی که در آینده نیز اتفاق خواهد افتاد خبردار میکند. اگر می خواهید از جریاناتی که پیش رو خواهید داشت باخبر شوید با ما همراه باشید.

فروردین

خوشبختانه این روزها سوار بر قطار آرزوها هستید و با سرعت هرچه بیشتر روبه‌جلو حرکت می‌کنید. آرزوهای بزرگی در سر داشته‌اید که شاید گاهی‌اوقات نسبت به برآورده‌شدن‌شان تردید زیادی سراغ‌تان آمده است، ولی باید این مژده را به شما بدهیم که اغلب خواسته‌های مهم‌تان به‌زودی برآورده خواهد شد. برای رسیدن به موفقیت راه‌های زیادی وجود دارد و این شما هستید که باید بهترین مسیر را انتخاب‌کرده و از مطمئن‌ترین جاده‌ها گذر کنید. اگر احساس کردید با توقف‌های کوتاه‌مدت در طول مسیر می‌توانید امکانات بهتری را برای ادامه حرکت فراهم کنید، حتما این کار را انجام دهید. از ریسک‌کردن هراسی نداشته باشید. بد نیست دوستان‌تان را برای یک مهمانی دور هم جمع کنید.

اردیبهشت

هیچ تردیدی نیست که هر انسانی باید در وهله اول به فکر خودش باشد و در جهت مهیاکردن منافع خود قدم بردارد؛ اما حواس‌تان باشد این مسئله به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند به شما اجازه دهد که دیگران را فراموش‌کرده یا حتی نسبت به آن‌ها بی‌احترامی کنید. بی‌تردید آدم‌های خوب زیادی در زندگی شما حضور داشته‌اند که تلاش کرده‌اند برای پیروزی‌تان قدم بردارند. حال یا موفق شده‌اند یا چندان نتوانسته‌اند برای رساندن شما به هدف، مفید واقع شوند. در هر صورت وظیفه شماست که به آن‌ها احترام گذاشته و مهربانی‌های‌شان را فراموش نکنید. شاید از شنیدن واژه‌هایی چون صبر و حوصله خسته شده باشید، ولی باز هم به شما توصیه می‌کنیم که صبور باشید!

خرداد

گاهی‌اوقات دقیقا شبیه به لاک‌پشتی می‌شوید که سر در لاک خود فرو‌برده و فقط هنگامی که دوروبرش خلوت می‌شود، حاضر است به اطراف نگاه کند! احتیاط بیش‌ازحد شما و علاقه عجیبی که به‌تنهایی و گوشه‌نشینی پیدا کرده‌اید، به‌هیچ‌عنوان راه‌حل مسائلی که آزارتان می‌دهد، نیست. شما فردی هستید که فقط با افرادی که شبیه خودتان هستند، ارتباط برقرار می‌کنید. عیبی ندارد که در انتخاب دوست یا همکار، معیارها و ملاک‌های خاص خودتان را دارید، ولی مراقب باشید به‌خاطر توجه بیش‌ازاندازه به این معیار و ملاک‌ها، کلیدهای شانس خود را از دست ندهید! به‌زودی هدیه‌ای از یک دوست دریافت می‌کنید که قطعا شما را خوشحال خواهد کرد.

تیر

روزهای متفاوتی را می‌گذرانید و گاهی‌اوقات احتمال دارد که دچار غربت خاصی شوید. به‌محض این که از موفقیت خود احساس شادی می‌کنید، فردی سر راه‌تان را می‌گیرد و بخشی از شادمانی شما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. همین فرد (شاید همه افراد) به‌دنبال سرهم‌کردن صحبت‌هایی هستند تا شما را نسبت به شرایطی که دارید، ناامید‌کرده و به‌نوعی مسیرتان را تغییر دهند، ولی فراموش نکنید شما با گذراندن همین مسیری که انتخاب کرده‌اید، لایق پیروزی و دستیابی به بهترین اهداف هستید. کافی است تنها به ندای قلب‌تان گوش‌کرده و مطابق با برنامه‌های قبلی جلو بروید. فرصت‌های خوبی را که برای رفتن به مهمانی یا شرکت در فعالیت‌های گروهی ایجاد می‌شوند، از دست ندهید.

مرداد

شما برای رسیدن به آرامش و تعادل روحی در زندگی روزمره‌تان راه‌های مختلفی را امتحان کرده‌اید و ماسک‌های مختلفی را به چهره‌تان زده‌اید! گاهی‌اوقات این ماسک‌ها به‌حدی اغراق‌آمیز و عجیب بوده‌اند که باعث‌شده حقیقت واقعی‌تان را فراموش‌کرده و در نقشی که برای خودتان نوشته‌اید، غرق شوید! برقراری تعادل میان دنیای بیرون و درون برای‌تان سخت‌شده و به همین خاطر نمی‌توانید تصمیم درستی بگیرید؛ اما بهتر است تنها به خودتان اعتماد کنید تا به جواب نهایی برسید. اگر احساس‌تان فوران کرده و دوست دارید با افراد بیشتری در تماس باشید، پیشنهاد می‌کنیم در فعالیت‌ها یا کلاس‌های گروهی شرکت کنید. آدم‌هایی را که پس از سال‌ها و بدون هیچ دلیلی به سمت شما بازگشته‌اند، قبول نکنید!

شهریور

خیلی دل‌تان می‌خواهد فرد یا افرادی باشند که با حرف‌های بسیار امیدوارکننده و تعریف‌و‌تمجید از شما شرایط روحی‌تان را حتی شده به‌صورت غیرواقعی بهتر کنند؛ اما فراموش نکنید برای رسیدن به شرایط بهتر و پیشرفت‌های بیشتر حتما لازم است که انسان واقع‌بین باشد. تعریف و تمجیدهای بیهوده به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند ابزارهای خوبی برای رسیدن به پیروزی تلقی شوند. اجازه ندهید به‌وجود‌آمدن برخی سوءتفاهم‌های ناچیز میان اعضای خانواده، به‌راحتی لحظه‌های شما را تحت‌تأثیر قرار دهد. اگر نمی‌توانید برای آشتی افراد خانواده دست‌به‌کار شوید، بهتر است خودتان را هم درگیر نکنید. برای این که احساس آرامش بیشتری داشته باشید، باید روابط نزدیک‌تری با شریک عاطفی خود برقرار کنید.

مهر

خیلی دل‌تان می‌خواهد تا جایی که از دست‌تان برمی‌آید، برای دیگران کاری انجام دهید، ولی گاهی‌اوقات شرایط طوری که مدنظرتان بوده پیش نمی‌رود و همین ناهماهنگی میان آن‌چه رخ‌داده با آن‌چه در ذهن شما وجود داشته، باعث می‌شود نه‌تنها از هدف اصلی خود فاصله بگیرید، بلکه حتی در مسیر خلاف آن حرکت کنید. سعی کنید تا جایی که می‌توانید روی حفظ‌کردن تعادل و تمرکز خودتان کار کنید. این را بپذیرید که اگر همین روند غیرمتعادل را ادامه دهید، قضاوت‌های منفی دیگران از نحوه عملکرد شما بازتاب‌های بسیار بدتری را همراه خواهد داشت. اگر قصد دارید چیز گران‌قیمتی را تهیه کنید، بهتر است کمی صبور باشید؛ چراکه شرایط خرید آن تا چندی دیگر به‌مراتب راحت‌تر خواهد شد.

آبان

تمام تلاش خودتان را به کار بگیرید تا جایی که می‌توانید از روی ظاهر در مورد هیچ قضیه یا ماجرایی قضاوت نکنید. اصولا قضاوت‌کردن امر بسیار دشواری است و ما آدم‌ها باید در مورد این مسئله بسیار با دقت و حساسیت بالا عمل کنیم؛ حال چه بدتر که فقط‌و‌فقط از روی ظاهر قضاوت کنیم. متأسفانه در بسیاری از موارد ظاهر قضیه با حقیقت آن تفاوت‌های قابل‌توجهی داشته، این در حالی است که شما قادر به دیدن حقیقت درون نیستید. مشکلات عاطفی شما در‌حال‌حاضر از عدم‌تعادل بین احساسات شما و طرف مقابل‌تان سرچشمه می‌گیرد. شما دوست دارید احساسات خود را با کسی که دوست دارید، در میان بگذارید، ولی شاید وی در‌حال‌حاضر شرایط متفاوتی داشته باشد؛ پس شرایط را در نظر داشته باشید.

آذر

از قدیم گفته‌اند احتیاط شرط عقل است. بدون‌شک هر انسانی پیش از هر اقدام بزرگی باید جوانب احتیاط را در نظر بگیرد، ولی حواس‌تان باشد احتیاط بیش‌ازاندازه نیز چندان جالب نیست و می‌تواند شما را از رسیدن به موفقیت‌هایی که استحقاقش را دارید، دور کند. بهتر است گاهی‌اوقات نیز دل را به دریا زده و از گرفتن تصمیمات بزرگ وحشتی به دل راه ندهید. شاید احساس می‌کردید هر چیزی را که لازم است در مورد روابط عاطفی خود می‌دانید، ولی حالا کمی شرایط فرق کرده است! به‌هیچ‌عنوان نگران نباشید و اجازه ندهید که شرایط جدیدی که ایجادشده، کنترل همه‌چیز را از دست شما خارج کند. آرامش خود را حفظ‌کرده و مطمئن باشید که با تمرکز و توکل به خدا همه‌چیز درست خواهد شد.

دی

این روزها مشکلات و گرفتاری‌های فراوانی که در زندگی همه انسان‌ها ازجمله شما به‌وجود‌آمده، فکرتان را مشغول کرده و کمی آرامش‌تان را تحت‌تأثیر قرار داده، ولی زندگی‌تان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم در وضعیتی خیلی بهتر از آن‌چه خودتان خیال می‌کنید، قرار دارد. سعی کنید کمی از فضای مجازی فاصله‌گرفته و اوقات فراغت خود را با پدیده‌های ارزشمندتری مانند ورزش و مطالعه کتاب پر کنید. اگر احساس می‌کنید دوستان و اطرافیان‌تان نمی‌توانند آرامش لازم را برای شما فراهم ‌سازند، نیازی نیست که با آن‌ها رفت‌وآمد زیادی داشته باشید. چهره واقعی خود را در مواجهه با آدم‌های جدید نشان دهید تا ببینید چه کسانی را به خود جذب خواهید کرد.

بهمن

اگر مدتی است که تصمیم به انجام معامله بزرگی گرفته‌اید، بهتر است بدانید بهترین کار این است که هرچه زودتر شرایط مقدماتی را برای انجام این معامله انجام‌داده و اجازه ندهید که زمان‌تان بیشتر از این‌ها از دست برود. شاید هنگام بررسی شرایط مقدماتی این معامله متوجه کمبودهایی شوید که در نگاه قبلی چندان روشن به نظر نمی‌رسیدند؛ پس همه جوانب را در نظر گرفته و تلاش کنید تا پیش از انجام کار اصلی نقص‌های ابتدایی را برطرف سازید. به‌زودی خبر عجیبی به گوش‌تان می‌رسد که احتمال دارد کمی تمرکز و تعادل ذهنی‌تان را با مشکل مواجه سازد. بهتر است کنترل خود را حفظ‌کرده و اجازه ندهید اتفاقات زودگذر موقعیت شما را به خطر بیندازد.

اسفند

رفتار خوب شما آدم‌های زیادی را به سمت‌تان جذب می‌کند. آن‌هایی که برای درددل‌کردن یا مشورت‌گرفتن نزدتان می‌آیند، به‌هیچ‌عنوان ناامید بازنمی‌گردند. زاویه دید شما به زندگی و مسائل برای همه دوروبری‌ها قابل‌احترام و اعتماد است. گاهی‌اوقات احتمال دارد برخی از دشمنان سعی کنند جلوی پای‌تان سنگ انداخته و از پیشرفت شما جلوگیری کنند. مطمئن باشید عکس‌العمل‌های این‌چنینی فقط‌و‌فقط به‌خاطر حسادت است و بس! آدم‌های حسود و تنگ‌نظر نباید جایگاه ویژه‌ای در زندگی شما داشته باشند؛ پس سعی کنید به‌‌راحتی از کنار شیطنت‌های آن‌ها عبور کنید. با گسترش دامنه دوستان‌تان می‌فهمید که دیگر جای عشق در زندگی‌تان خالی نیست!

 

 

منبع: مجله زندگی ایده آل

myportal

۲۵ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی