گشت‌ وگذاری در دنیای اسرارآمیز رایحه‌ ها

در این بخش سری به پرطرفدارترین رایحه هایی که قیمت مقطوعی نیز دارند میزنیم این عطرها همراه با قیمتشان به شما معرفی می شوند. برای تولدها،مناسبت هایی مانند سالگرد ازدواج می توانید به فرد مورد علاقه تان یکی از این عطرهای خوشبو را هدیه دهید.

بازگشت هوشمندانه!

 

دنیای پررمزوراز عطرها با همه پیچیدگی‌هایی که دارد، جذاب است. آشنایی با دنیا‌دنیا رایحه جدید کار چندان آسانی نیست. به‌ویژه اگر تمایل داشته باشید هرچند وقت یک‌بار عطری جدید را امتحان کنید. صفحه‌های عطر مجله ایده‌آل این امکان را به شما می‌دهد تا بدون مراجعه به فروشگاه‌های عرضه عطر، با انواع رایحه‌ها آشنا شوید.

**

۱٫Acqua di Parma Profumo Acqua di Parma

عطر زنانه پروفومو آکوا دی پارما

 

نمونه‌ای بارز از یک هنر ایتالیایی! مناسب برای خانم‌هایی که به اصالت عطری که استفاده می‌کنند، بها می‌دهند. شهرت عطر زنانه پروفومو نه‌تنها به‌دلیل ترکیبات خاص آن، بلکه به علت توجه ویژه کمپانی تولیدکننده به تمام اجزای این عطر است. رایحه اصلی آن سرشار از گل‌های رز، یاس و زنبق است و به‌خوبی ظرافت را به تصویر می‌کشد. نسخه اصلی این عطر در سال ۱۹۳۰ تولید شد که با توجه به استقبال بالا، مجددا در سال‌های متوالی روانه بازار عطرها شد.

قیمت حدود: یک‌میلیون تومان

**

 

۲۱۲VIP Wild Party-2

عطر ۲۱۲

 

۲۱۲ وی‌آی‌پی وایِلد زنانه محصول سال ۲۰۱۶ مارک کارولینا هررا هست که به‌همراه نمونه مردانه‌اش در یک پکیج معرفی شد. این عطر زنانه در نُت ابتدایی با رایحه میوه گریپ‌فروت و آناناس شروع می‌شود؛ سپس با رایحه شکوفه‌ پرتقال، گل اُرکید و گل رُز سرخ ادامه می‌یابد و در نُت پایانی مُشک سفید و نت‌های چوبی تکمیل‌کننده رایحه‌ این عطر زنانه هستند. ضمن این که شیشه این عطر در همان ابعاد و اندازه عطرهای معروف ۲۱۲ تولید شد و فقط شکل و شمایل آن عوض شد.

قیمت حدود:۲۸۰۰۰۰

۳٫Duo Women

عطر دو

کمپانی Azzaro از اوایل سال ۲۰۱۱ آغازگر جریان جدید در صنعت عطر زنانه و مردانه بود. به‌حدی‌که عطرهایی با این شیشه در اسانس‌های مختلف روانه بازار شد و با اقبال خوبی هم مواجه شد. رایحه عطری که در تصویر می‌بینید، شامل گریپ‌فروت، سیب سرخ، ارکیده، وانیل، مشک، نعناع هندی و ترکیبی مدرن از میوه‌های شرقی است.

قیمت حدود: ۱۴۰۰۰۰

۴٫Pi Neo Tropical Paradise

عطر پی نِئو تروپیکال پارادایز

این عطر زیرمجموعه مارک جیونچی یا همان ژیوانشی است. عطری مردانه که به‌صورت کاملا محدود تولید شد و از رایحه‌ای خنک و ترش برخوردار است. عطر نئو برای استفاده در فصل تابستان پیشنهاد خوبی است. این عطر مردانه در نُت ابتدایی با رایحه تُرنج و گریپ‌فروت شروع می‌شود؛ سپس در نُت میانی با رایحه برگ درخت انجیر و برگ نخل ادامه می‌یابد و خاتمه این عطر رایحه آب دریا، چوب سدر، مریم‌گلی و چوب خیس‌شده است.

قیمت حدود: ۲۲۰۰۰۰

 

۵٫Invictus Intense

عطر اینوکتوس اینتنس

 

عطر مردانه اینوکتوس اینتنس از مارک پاکو رابان در اواخر سال ۲۰۱۶ تولید و در سال ۲۰۱۷ معرفی و روانه بازار جهانی شد. این عطر در نُت ابتدایی با رایحه فلفل سیاه و شکوفه پرتقال شروع می‌شود؛ سپس در نُت میانی با رایحه برگ خشک برگ بو و نوشیدنی ادامه می‌یابد و در انتها با عنبر، کهربا و نمک به پایان می‌رسد.

قیمت: ۳۴۷۰۰۰

**

 

۶٫BLV Eau De Parfum II

عطر بولگاری

بولگاری مجموعه عطرهای خود را با BLV EDP II تکمیل کرد. عطری زنانه، مجلل و با‌طراوت که توسط Jacques Cavallier  طراحی شده است. این عطر در سال ۲۰۰۹ وارد بازار شده است. عطری غنی، روشن و پیچیده که بیانگر کیفیت آن است. رایحه تشکیل‌دهنده این عطر بنفشه، رازیانه، شیرین‌بیان و ماندارین در نت ابتدایی است. همچنین هر ‌چقدر از زمان اسپری این عطر روی بدن می‌گذرد، رایحه این عطر شکوفاتر می‌شود و در آخر نعناع هندی و هائیتی، کهربا، وتیور و مشک پایان‌بخش رایحه این عطر است.

حدود قیمت:۱۹۰۰۰۰

۷٫Ambré For Men

عطر امبر

عطری را با رایحه‌ای چوبی، شرقی از کمپانی Baldessarini است. از رایحه‌هایی متمایز و سیب سرخ شروع می‌شود. سپس رایحه آن با چرم به‌همراه کهربا و وانیل شیرین می‌شود و بلوط در نت پایانی این عطر را به شکوه خود می‌رساند. از این عطر می‌توان به‌صورت چهارفصل استفاده کرد. اگرچه بهتر است در روزهایی که هوا بسیار گرم است، از این عطر استفاده نکنید.

قیمت: ۱۶۵۰۰۰

۸٫Azzaro Chrome Limited Edition

آزارو کروم لیمیتِد ادیشن

 

عطری که از رایحه‌ای خنک، شیرین و کمی ترش برخوردار است. این ادکلن مردانه در نُت ابتدایی با رایحه تُرنج، گریپ‌فروت، توت و زنجبیل شروع می‌شود، سپس با رایحه نت‌های آبی، گل یاس، سرخس و چای ادامه می‌یابد و در نهایت عنبر، مُشک سفید و نت‌های چوبی تکمیل‌کننده رایحه این ادکلن مردانه است.

حدود قیمت: ۱۵۰۰۰۰

 

۹٫Armani Code Couture Edition

آرمانی کد کوتور ادیشن

 

ادکلن زنانه آرمانی کد کوتور ادیشن محصول سال ۲۰۱۲ کمپانی جورجیا آرمانی است. این ادکلن زنانه در بخش ابتدایی با رایحه پرتقال خونی، تُرنج، گلابی و زنجبیل شروع‌شده، سپس در بخش میانی با رایحه شکوفه پرتقال ادامه می‌یابد و در پایان وانیل، عسل، سدر و چرم تکمیل‌کننده‌ رایحه این ادکلن زنانه است. بیشترین ترکیباتی که در این ادکلن استشمام می‌شوند، رایحه عسل، چرم، وانیل و پرتقال خونی است.

حدود قیمت: ۳۳۰۰۰۰

 

۱۰٫Giorgio Armani Sun di Gioia

جورجیو آرمانی سان دی جیوا

 

جیوا مجموعه‌ای محبوب از عطرهای شرکت آرمانی است که هر کدام به یکی از عناصر اصلی تشکیل‌دهنده طبیعت یعنی آب، هوا و آتش اختصاص دارند. سان دی جیوا عطری گرم و بسیار زنانه است که به‌خوبی فضای فصل تابستان را در ذهن شما به تصویر می‌کشد. رایحه این عطر به‌خوبی با پوست تلفیق می‌شود.

قیمت: ۳۵۰۰۰۰

 

۱۱٫Beyonce Heat Rush

بیونس هیت راش زنانه

عطری مناسب برای آن‌هایی که درخواست رایحه‌ای ملایم و شیرین با پخش بوی بالا دارند. این عطر که توسط کمپانی Beyonce و توسط Honorine Blanc طراحی‌‌شده پس از عطر Heat به‌عنوان دومین عطر برتر این کمپانی و برای فصول گرم سال معرفی ‌شده است. رایحه‌های این عطر را در نت اولیه پرتقال خونی و گیلاس تشکیل می‌دهند. از دیگر ترکیبات آن می‌توان به شکوفه انبه، چوب درخت ساج، عسل، کهربا و مشک اشاره کرد.

حدود قیمت: ۱۲۰۰۰۰

منبع:مجله زندگی ایده آل

myportal

۲۵ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی