تبلیغ خمیر دندان باز هم کار دست کریم باقری داد

تبلیغ خمیر دندان باز هم کار دست کریم باقری داد

کریم باقری از فوتبالیست های مشهور و پیشکسوت کشورمان است که به تازگی در زمینه تبلیغ محصولاتی مانند خمیردندان فعالیت میکند تصاویری که از این فوتبالیست منتشر شده سوژه کاربران در دنیای مجازی شده است.

فرمت جدیدی از تصویر کریم باقری برای بر روی پوستر یک نوع خمیردندان دیده می شود.

نخستین تبلیغ این خمیردندان با استفاده از تصویر کریم باقری سوژه طنز شده بود. در آن تبلیغ کریم لباسده سال پیش تیم ملی فوتبال ایران را بر تن دارد و علاوه بر آن دندان هایش در تصویر دیده نمی شود ایندر حالی است که در تبلیغات مربوط به هر خمیردندانی نشان دادن دندان ها خیلی مهم است.
اما کریم باقری دوباره در تبلیغات جدید این خمیردندان ظاهر شده است، البته او اینبار دندان های خود را نشان می دهد! فقط عکس پایین را ببینید:

کریم باقری (زاده ۱ اسفند ۱۳۵۲ در تبریز) بازیکن سابق فوتبال اهل ایران است. وی در تیم‌های تراکتورسازی، کشاورز، آرمینیا بیله‌فلد، النصرچارلتون، السد و پرسپولیس سابقه عضویت دارد.

در مراسم بهترین‌های فوتبال سال ایران، کریم باقری با کسب بالاترین امتیاز از بین بهترین‌های فوتبال سال ۸۷، مرد سال فوتبال ایران شد.همچنین وی در نظرسنجی سایت آمار و تاریخ فدراسیون بین‌المللی فوتبال (IFFHS) به عنوان بازیکن محبوب جهان انتخاب شد.

myportal

۲۷ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی