گریم متفاوت ساره بیات در فیلم بیست و یک روز بعد

گریم متفاوت  ساره بیات در فیلم بیست و یک روز بعد

ساره بیات با هنرنمایی اش در  فیلم بیست و یک روز بعد نظر مخاطبین زیادی را برای مشاهده این فیلم جلب کرد. گریم متفاوت و جالب این هنرمند را در این بخش میبینید.

ساره بیات در فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» باگریمی متفاوت به عنوان یک مادر مبتلا به بیماری سرطان جلوی دوربین رفت. تصاویر تازه ای از بازی او رابرای اولین بار در مهر ببینید. «بیست و یک روز بعد» هم اکنون با استقبال مخاطبان در حال اکران است.

بیست و یک روز بعد فیلمی به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان، نویسندگی سیدمحمدرضا خردمندان و احسان ثقفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه محصول سازمان توسعه سینمایی سوره تولید شده در سال ۱۳۹۵ است. مهدی یراحی، خواننده تیتراژ این اثر سینمایی ست.

این فیلم علی رغم مورد توجه قرار گرفتن در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر توسط مردم و منتقداناما از کسب جایزه باز ماند. «بیست و یک روز بعد» اما در سی امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان درخشید و موفق به کسب ۷ پروانه زرین (بهترین فیلم نوجوان، ۲ جایزه بهترین بازیگر، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی، فیلم منتخب یونیسف ایران، جایزه عشقی بزرگ برای جهانیان) شد.

خلاصه داستان

ملودرامی اجتماعی از زندگی نوجوانی به نام «مرتضی» است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده‌ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه‌ها قسم می‌خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده… .»

مهر

myportal

۲۷ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی