درددل های دانش آموز شیرازی

درددل های دانش آموز شیرازی

طی حادثه واژگونی اتوبوسی در شیراز یکی از دختران دانش آموز به نام محدثه به شدت آسیب دیده است. یکی از خبرنگاران در دیدار با این دختربچه دردو دل های این کودک بیگناه را در صفحه شخصی اش قرار داده که با هم می خوانیم.

خبرنگار روزنامه دولتی ایران درباره حال و روز یکی از حادثه دیدگان سانحه واژگونی اتوبوس دختران دانش آموز هرمزگانی در صفحه توئیتر خود نوشت:
با محدثه حرف زدم میگفت دلم می خواست فردا مدرسه بودم الان نه آینده تحصیلی دارم نه شغلی هیچ کس جواب منو نمیده مسئولان فقط می آیند و می روند.

محدثه یکی از ۴۰ دانش‌آموز هرمزگانی است که واژگونی اتوبوس, اردوی شیرازرا برای او و دوستانش ناتمام گذاشت و حالا سفری که قرار بود پُر از خاطرات به‌یادماندنی باشد
به کابوس روزها و شب‌هایش تبدیل شده است و غمی بزرگ بر دلش چنگ می‌زند؛ تصور تلخ از دست دادن دست و پا آن هم در آستانه نوجوانی و نگرانی از آینده مبهم، درد این روزهای اوست.

این حادثه ساعت ۳:۵۹ صبح جمعه ۱۰ شهریورماه جاری به مرکز تماس ۱۱۵ اورژانس اعلام شد و ۱۳ خودروی امدادی اورژانس و جمعیت هلال احمر مصدومان حادثه را به بیمارستان داراب منتقل کردند.

این اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی بود که با هدف شرکت در اردوی ملی فرزانگان راهی شیراز شده بودند.
شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

myportal

۲ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی