عکس تولد فرزند حسین یاری

عکس تولد فرزند حسین یاری

پسر حسین یاری بیست و چهارسالگی اش را در کنار اعضای خانواده اش جشن گرفت. حسین یاری به همراه همسرش  همانگونه که در تصویر بالا میبینید تولد سروش پسرش را جشن گرفت.

پسر حسین یاری را در یک جمع خانوادگی مشاهده می کنید.
حسین یاری متولد ۱۶ دی ۱۳۴۶ در شهر ملایر است. او بازیگری را از سال ۱۳۵۸در سن ۱۲ سالگی با نمایش «گندم‌های خونین» آغاز کرد
و در سال ۱۳۶۰ به گروه تئاتر حوزهٔ اندیشه و هنر اسلامی پیوست. در سال ۱۳۶۲ برای نخستینبار بازیگری جلوی دوربین فیلمهای ۱۶ میلیمتری «وارث» و «سرباز کوچک» را تجربه نمود.

وی همچنین یک دورهٔ یکساله را در واحد دوبلاژ صدا و سیما گذراند و در این مدت، گفتار متن حدود بیست فیلم مستند را اجرا نمود.

یاری با فیلم‌های دفاع مقدس شناخته شد که در این ژانر موفق بود و برای بازی در فیلم «آخرین مرحله»جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

پس از کسب این جایزه بازی در نقش‌های متنوعی نظیر «سرعت» و «دنیای وارونه» را تجربه نمود و با فیلم «بلوغ» تحسینمنتقدان را برانگیخت و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در این فیلم از هجدهمینجشنواره فیلم فجر بدست آورد.

اما بازی حسین یاری در نقش حیدر خوش مرام در مجموعه «شب دهم»که نوروز ۱۳۸۱ و مقارن با ماه محرم از شبکه اول سیما پخش شد، او را به اوج محبوبیت و شهرت رساند.

او این روزها مشغول بازی در سریال تاریخی«از یادها رفته» استو فیلم‌های سینمایی «یادم تو را فراموش» و «آوا» را در انتظار اکران دارد.

myportal

۲ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی