دوست داشتنی ترین گربه خانگی با چهره افسرده

دوست داشتنی ترین گربه خانگی با چهره افسرده

این گربه به دلیل چهره غمگینی که دارد طرفداران زیادی در دنیای مجازی پیدا کرده است این حیوان خانگی لوهو نام دارد. او لقب افسرده ترین حیوان خانگی را از آن خود کرده است.

یک گربه با چهره افسرده خود، سوژه این روزهای فضای مجازی است وطرفداران زیادی پیدا کرده است.

لوهو غمگین‌ترین و افسرده‌ترین گربه جهان است که سوژه این روزهای فضای مجازی شده است. این گربهبا چهره غمگین خود به عنوان افسرده‌ترین گربه جهان شناخته می‌شود اما با این حال طرفداران و دنبال کنندگان زیادی در اینستاگرام دارد.

گُربه خانگی جانوری اهلی از خانواده گربه‌سانان و یک حیوان گوشت‌خوارسان است. گربه از ۶ تا ۷ماهگی بالغ شده و توانایی همانندزایی دارد. ماده‌ها تا ۸ سالگی و نرها تا ۱۰ سالگی تواناییجفت‌گیری دارند. دوره بارداری گربه بین ۶۱ تا ۶۸ روز (میانگین ۶۳ روز) است.

امروزه حدود ۶۰۰ میلیون گربه در سراسر دنیا پراکنده‌اند و تقریباً در هر جایی که انسان‌ها زندگی می‌کنند، بود و باش دارند.

گربه‌ها زندگی بسیار خوبی دارند. آن‌ها همه روز می‌خوابند، هر وقت بخواهند نوازششان می‌کنند، غذای رایگان می‌خورند و محبور نیستند اجاره خانه بدهند. اما همانطور که در تصاویر زیر می‌بینید همه گربه‌ها از زندگی راحتی که دارند خوشحال نیستند. درحقیقت برخی گربه‌ها کاملا بدبخت هستند، مثل لوهو که احتمالا یکی از غمگین‌ترین گربه‌های دنیاست.
لوهو با خواهران و برادرهایش در پکن زندگی می‌کنند، گرچه همه آن‌ها والدین مشترکی دارند و در یک خانه زندگی می‌کنند، اما فقط لوهو غمگین و افسرده است و با این چهره غمگین و دوست داشتنی خود طرفداران زیادی در اینستاگرام پیدا کرده است.

  

باشگاه خبرنگاران جوان

 

myportal

۳ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی