حضور مجری زن در یک نمایش

حضور مجری زن در یک نمایش

ژیلا صادقى مجری محبوب برنامه های تلویزیونی است که این روزها می خواهد در نمایش کروکی ایفای نقش کند این تئاتر به زودی به نمایش در خواهد آمد کارگردان این نمایش  مجتبی احمدی است.

نمایش «کروکی» به کارگردانی مجتبی احمدی و بازی ژیلا صادقی از۱۲ مهر روی صحنه می‌رود.

«کروکی» به نویسندگى و کارگردانى مجتبى احمدى و به تهیه‌کنندگى حمید خرم طوسى از ١٢ مهر ماهدر تئاتر مستقل تهران روى صحنه مى‌رود.

الهام کردا و ژیلا صادقى به صورت ویدیویی در این اثر حضور خواهند داشت.

در خلاصه این اثر چنین آمده است: «کروکی داستان زندگی مردی است که به علامت سوال‌هایی درزندگیش رسیده و اتفاقات زندگیش را در برخورد با خودش به چالش می‌کشد.»

از دیگر عوامل می‌توان به بهراد جوانبخت (مدیر هنرى)، یوحنا حکیمى (طراح گریم)، علی‌سینا رضانیا (موسیقى)، شیوا سرمست (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، مجتبی گیویان (طراح نور)، سارا حدادى (مشاور رسانه‌اى و تبلیغات – مکث)، مصطفى پیرهادى (گرافیک، عکس و تیزر)، غزاله صداقت (عکاس)، مریم تجدد (منشى‌صحنه) و سوره قدمى (مدیر صحنه) اشاره کرد.

ژیلا صادقی در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی قبل از آغاز گویندگی در واحد دوبلاژ، در آموزش و پرورش تدریس می‌کرد و در سال ۱۳۷۰ در تست تلویزیون قبول شد اما پس از وقفه‌ای، از سال ۱۳۷۸ به عنوان مجری مقابل دوربین رفت و در طول این سال‌ها بازی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم را هم تجربه کرده‌است.

ژیلا صادقی ورزش سوارکاری را دوست دارد و علاوه بر گذراندن دوره‌های تیر و کمان کلاس‌های غواصی را هم گذرانده‌است. او به غیر از بهره‌مندی از هنر هفتم از هنرهای تجسمی نیز بی بهره نیست و دوره فوق ممتاز خطاطی را گذرانده و به هنر تذهیب نیز همت گمارده‌است.

ژیلا صادقی مجری تلویزیون در سن ۴۳ سالگی با محسن رجبی ازدواج کرد.

تسنیم

myportal

۶ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی