جزئیات مراسم خاکسپاری خواننده محبوب

جزئیات مراسم خاکسپاری خواننده محبوب

حامد هاکان از هنرمندان محبوب پاپ بود که به دلیل ایست ناگهانی قلبی در سی و چهار سالگی دار فانی را وداع گفت. جزئیات مراسم تشییع وی را از پدر این خواننده محبوب پرسیده ایم که در ادامه خواهید خواند.

جزئیات مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد «حامد هاکان» مشخص شد.

جزئیات مراسم تشییع حامد هاکان

جزئیات مراسم تشییع حامد هاکان , پیکر این هنرمند، ساعت ده صبح روز جمعه ۱۴ مهر از میدان «عبدالعظیم» شهرری که نزدیک به منزل محل سکونت او بود انجام می‌شود. اما هنوز محل دقیق تدفین حامد هاکان مشخص نشده است.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که تدفین این خواننده و آهنگساز جوان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تهران فعلاً در هاله‌ای
از ابهام قرار دارد و قطعی نشده است. مجلس ختم مرحوم حامد هاکان هم روز یکشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مسجد جامع حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

از سوی دیگر براساس اعلام «مسعود کریمی»، مدیر استودیو سل رکورد و از دوستان حامد هاکان، قرار است طی روزهای آینده قطعه «فرشته زمینی» با صدای این خواننده را منتشر کنند.
ظاهراً تصمیم حامد هاکان بر این بوده که قطعه فرشته زمینی سر آلبومی او باشد و احتمالاً قصد داشته که نامآلبومش هم همین باشد. این اثر آخرین قطعه‌ای بوده که حامد هاکان در زمان حیاتش ضبط کرده بود.

زنده‌یاد حامد هاکان روز چهارشنبه دوازده مهرماه به دلیل ایست قلبی و در سن ۳۴ سالگی درگذشت. این هنرمند در دهه هشتاد و قطعات شخصی خودش و آهنگسازی و تنظیم برای هنرمندانی نظیر محسن چاوشی، محسن یگانه و فرزاد فرزین و… به شهرت رسید. او در ادامه نتوانست مجوز فعالیت  رسمی خود را دریافت کند.
او در مهرماه سال ۹۳ و به همت شرکت «صوت آوای هنر» توانست مجوزهای شعر و موسیقی آلبومش را کسب کند و اوایل سال ۹۶ مجوزهای نهایی اولین آلبوم رسمی او هم صادر شد اما این اتفاق رخ نداد.

گفت.
فرزاد فرزین درگذشت این خواننده جوان را تایید کرده است. حامد هاکان متولد سال ۶۲ بود. او از دوران کودکی علاقه زیادی به خوانندگی داشت و در سن نوجوانی به موسیقی پاپ علاقه مند شد.
هاکان به دلیل همکاری با  محسن چاوشی و محسن یگانه  مطرح شد و زمانی در عرصه  موسیقی  پاپ بسیار فعال بود.
او در تابستان سال ۱۳۸۳ اولین آلبوم خود را با نام «قاتل حرفه ای» با ۱۲ قطعه به صورت اینترنتی منتشر کرد. از آلبوم قاتل حرفه ای با محسن چاوشی آشنا شد و در آلبوم محسن چاوشی (خودکشی ممنوع) به عنوان خواننده میهمان حضور داشت.

myportal

۱۵ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی