کوروش تهامی در کنار دو هنرمند مشهور

کوروش تهامی در کنار دو هنرمند مشهور

کوروش تهامی که در فیلم رگ خواب ایفای نقش کرده بود در این تصویر در کنار لیلا حاتمی و همایون شجریان دیده می شود. وی با قرار دادن این تصویر در صفحه اجتماعی اش آن را به روزرسانی کرد. در ادامه با این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

کوروش تهامی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: رگ خواب

 کوروش تهامی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:
[رگ خواب]
روزگارتون آرام و دلهاتون بى غصه
[کورش تهامى]
[کوروش تهامى]
[حمید نعمت الله]
[لیلا حاتمى]
[همایون شجریان]

کوروش تهامی و لیلا حاتمی در پشت صحنه رگ خواب

کوروش تهامی (زادهٔ ۴ اردیبهشت ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر ایرانی است.

وی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است و تاکنون تئاترهای گوناگونی از او به نمایش درآمده است.

نخستین حضور او در سینما در سن ۲۵ سالگی بود که نخستین فیلم سینمایی‌اش با نام «سینما سینماست» را بازی کرد.

از کارهای وی در زمینه موسیقی و آواز می‌توان به آوازی که در سریال روزی روزگاری خواند با آهنگسازی فرهاد فخرالدینی اشاره کرد. همچنین تیتراژ سریال عصر پاییزی که اجرای دوباره یک ترانه قدیمی از ساخته‌های عطاالله خرم با تنظیم مجدد نیکان ابراهیمی به نام «خزان» بود. در مراسم شانزدهمین جشن حافظ نیز قطعه ی «چریک» از ساخته های علی کمارجی توسط ایشان و رضا یزدانی به صورت دو صدایی اجرا شد.

کوروش تهامی اکنون ۴۶ ساله است. وی دارای مدرک لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد و فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۷۵ با فیلم سینمایی سینما سینماست شروع کرد و در سال ۸۵ با سریال زیر تیغ و سال ۸۹ در سریال ملکوت بیش از گذشته درخشید آخرین کار هنری کوروش تهامی بازی در سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی می باشد و هر شب از شبکه دو سیما پخش می شود

کوروش تهامی ۲ بار ازدواج کرده است همسر سابق کوروش تهامی شبنم طلوعی است که این ازدواج منجر به طلاق شد و شبنم طلوعی بدلیل گرایش به فرقه ی ضاله از کشور خارج شده است و  هم اکنون همسر اول او در شبکه انگلیسی من و تو حضور دارد. کوروش تهامی بعد از جدا شدن از همسر اولش با خانم پونه یزدانی ازدواج کرد.

صفحه اجتماعی کوروش تهامی

myportal

۲۱ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی