آثار هنری فوق العاده زیبا به وسیله سایه

آثار هنری فوق العاده زیبا به وسیله سایه
این آثار هنری زیبا با کمک سایه اشیاء مختلف ترسیم می شوند. وینکنت بال با نقاشی های حرفه ای و زیبای خود بازدیدکنندگان از آثارش را متعجب کرد. در ادامه مجموعه ای از این آثار جالب را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

وینکنت بال ، خالق نقاشی با سایه اشیا در درباره کارش می گوید :
ساعت ها کار بجز خستگی و بی حوصلی چیزی را برایش به ارمغان نیاورده و گاهی نیز دلش می خواسته تا به دنیای رویایی نقاشی هایش بازگردد، تا اینکه یک روز که در حال نوشیند قهوه خود بود متوجه شد که سایه فنجانش به یک فیل بامزه تبدیل شده است! همین اتفاق باعث شد تا او ایده جدیدی به ذهنش رسیده است را عملی کند.

 

البته وی در خصوص خلق نقاشی با سایه اشیا بیشتر توضیح می دهد و بیان می کند: از آن روز به بعد که سایه فنجان همانند یک فیل در جلوی چشمم نمایان شد، بیشتر به اشیا و سایه شان دقت می کردم و بعد متوجه شدم که از روی این اشکال زیبا می توان برای ترسیم نقاشی الهام گرفت . بنابراین، این بود که اولین نقاشی های خود را با استفاده از سایه های اجسام خلق کردم و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتم که البته بازخوردهای و واکنش های کاربران برایم باور کردنی نبود چرا که آن ها به من لطف کردند و همین استقبال باعث شد که من برای ترسیم نقاشی های بیشتر با سایه اشیا ترغیب شوم و به صورت حرفه ای به کارم ادامه دهم.
 

myportal

۲۴ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی