لیلا بلوکات در کنار خواننده محبوب و همسرش

لیلا بلوکات در کنار خواننده محبوب و همسرش

تئاتر لیلا بلوکات مهمان ویژه ای داشت. سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی همراه با همسرش در این تئاتر حضور پیدا کرد. وی را در کنار بازیگرانی همچون لیلا بلوکات و جواد رضویان میبینید. این خواننده محبوب با قراردادن تصویر بالا در صفحه اجتماعی اش آن را به روزرسانی کرده است.

سالار عقیلی این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: شب های تئاتری

سالار عقیلی زاده (۱۱ آذر ۱۳۵۶ تهران) خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و دانش‌آموختهٔ هنرستان موسیقی سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ بازیگری تئاتر است. وی خوانندهٔ ثابت ارکستر موسیقی ملی ایران است و سابقهٔ کار با ارکستر سمفونیک اصفهان، گروه دستان، گروه راز و نیاز و ارشد تهماسبی را دارد.[۲] سالار عقیلی سرود ایران جوان را با اجرای ارکستر ملل خوانده‌است.همسر وی با نام حریر شریعت زاده نوازنده پیانو و دف است

سالار عقیلی از ۸ سالگی فراگیری موسیقی را با نوازندگی سازهای مختلف آغاز کرد. برادر و مادرش علاقه‌مند به موسیقی و مشوق او بودند و پدرش که وکیل دادگستری بود بیش تر متمایل به پیشرفت تحصیلی او بود. او به هنرستان موسیقی رفت و از همان‌جا تصمیم به یادگیری آواز گرفت. او در طی بیش از ۵ سال نزد صدیق تعریف به فراگیری آواز پرداخت هم‌اکنون عقیلی افزون بر اجرا و ضبط آثار موسیقی به تدریس موسیقی در آموزشگاه خود و در هنرستان موسیقی مشغول است. او همچنین گروه راز و نیاز را تشکیل داد. اعضای این گروه عبارتند از سالار عقیلی، حریر شریعت زاده، حامد فکوری، مهدی باقری، آرش فرهنگ فر و شهرام غلامی. او به همراه این گروه کنسرت‌های بسیاری در داخل و خارج از کشور اجرا کرده‌است.

صفحه اجتماعی سالار عقیلی

myportal

۲۷ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی