رقیب انتخاباتی ولادیمیر پوتین

رقیب انتخاباتی ولادیمیر پوتین

بانویی که در این تصویر میبینید قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند. وی یک مجری تلویزیونی است و گفته می شود رقیب سرسختی برای پوتین رئیس جمهور وقت روسیه خواهد بود. در ادامه صحبت های وی را در مورد نامزدی اش در انتخابات بخوانید.

وی نوشته است: «من کسنیا سوبچاک، ۳۵ ساله که تمام عمر خود در روسیه زندگی و کار کرده‌ام، در مورد وقایع کشورم نمی‌توانم بی‌تفاوت باشم و نسبت به آنها احساس مسئولیت می‌کنم و با آگاهی از همه خطرات و دشواری‌های نامطلوب پیش روی، تصمیم گرفته‌ام تا در انتخابات ریاست جمهوری آینده روسیه شرکت کرده و گامی در جهت توسعه کشور بردارم. به رغم برخی تلاش‌ها برای تخریب من و استفاده از آن در جهت اهداف خاص، معتقدم که این اقدام هم به نفع مخالفان و هم به نفع جامعه خواهد بود. من نامزدی «مخالف همه» خواهم بود که صرفا بعنوان یک مجری تلویزیونی در انتخابات شرکت خواهم کرد.»

کسنیا سوبچاک” روزنامه نگار ۳۵ ساله و مجری معروف یک برنامه پربیننده شبکه تلویزیونی ” تی ان تی” روسیه در بین هفت زنی است که گفته می شود کرملین آنها را برای رقابت با پوتین مطلوب یافته است.

سوبچاک روز جمعه در صفحه اینستاگرام خود درباره گزارش های مربوط به احتمال نامزدی اش در انتخابات آتی ریاست جمهوری نوشت: من نمی دانم چه کسانی در تصمیم گیران بالای کشور درباره نامزدی من صحبت کرده اند، اما من سال هاست که سیاست را تعقیب کرده ام و تنها به یک تشخیص درباره آن رسیده ام؛ سیاست امروز شما آقایان یک لکه ننگ است.”

myportal

۲۸ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی