نورگل یشیلچای در حال نوشیدن چای در ایران

نورگل یشیلچای در حال نوشیدن چای در ایران

در این تصویر نورگل یشیلچای را میبینید که در هتل عباسی اصفهان در حال نوشیدن چای است وی این تصویر را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است و ظاهرا از حضورش در ایران راضی و خرسند است.

 نورگل یشیلچای بازیگر ۴۱ ساله ترکیه, سفری به ایران کرده است که عکسی از وی در ایران را مشاهده می کنید.

نورگل یشیلچای بازیگر معروف ترکیه ای این روزها به یکی از سوژه های خاص رسانه ها تبدیل شده است و اخبار ضد و نقیضی از حضور او در ایران به گوش میرسد.
چندی پیش با انتشار خبر حضور بازیگر معروف ترکیه ای در یک فیلم ایرانی خبرهای مربوط به نورگل یشیلچای به صدر اخبار رسانه ها آمد و با وجود تکذیب شدن این خبر ، این بازیگر معروف ترکیه ای تصاویری از هتل عباسی اصفهان منتشر کرد که حضور او را در ایران در هاله ای از ابهام فرو برد.

سفر نورگل یشیلچای به ایران

نورگل یشیلچای عکسی از خودش در ایران را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

نورگل یشیلچای (به ترکی استانبولی: Nurgül Yeşilçay) (زاده ۲۶ مارس ۱۹۷۶) بازیگر ترک است.

از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در مجموعه تلویزیونی عشق و جزا و گوزل یا از هم پاشیده اشاره کرد.

وی متولد سال ۱۹۷۶ است. نورگل دارای یک فرزند پسر می باشد و از همسر خود (سم اوزر از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰)
جدا شده است.
نورگل تحصیلات خود را هم در لیسانس تئاتر و سینما به پایان رسانده و فارغ التحصیل شده است. وی اولین کار هنری خود را در نمایشنامه هملت شروع کرد که تا اندازه زیادی در زندگی هنری او نقش داشت.

نورگل یسیلكی یكی از هنرپیشه های محبوب و مشهور در كشور تركیه می باشد كه تحصیلات خود را هم در همین زمینه به پایان رسانده و فارغ التحصیل شده است. وی اولین كار هنری خود را در نمایشنامه هملت شروع كرد كه تا اندازه زیادی در زندگی هنری او نقش داشت.

myportal

۲۸ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی