مهدی رحمتی بازهم خبرساز شد

مهدی رحمتی بازهم خبرساز شد

مهدی رحمتی بازهم چهره خبرساز روزنامه های ورزشی شد. وی در حین دست دادن با شفر مربی استقلالی ها به چهره وی نگاه نکرد و با بی میلی با وی دست داد. همچنین در دیدار با تیم نساجی نیز صورت خود را پوشاند.

 مهدی رحمتی در بازی با نساجی هم نیمکت نشین بودو حرکات او برروی نیمکت مورد توجه عکاسان قرار گرفته بود.

مهدی رحمتی در استقلال تبدیل به یک نیمکت نشین شده است و به نظر نمی رسددر دربی هم شانسی برای ایستادن درون دروازه داشته باشد.

او در دیدار با نساجی هم نیمکت نشین بود و به جای او حسینی حراست از دروازه استقلال را بر عهده داشت.

رحمتی اما به خبرسازی خود بر روی نیمکت ادامه داد.
او در تصویر اول با یک صلوات شمار دیده می شود. گفته می شود که او در تمام مدت زمان مسابقه صلوات می فرستاده است!

اما تصویر دوم ممکن است خبرسازتر باشد. شفر در حال دست دادن با نیمکت نشینان استقلال دیده می شود. در هنگام دست دادن با رحمتی نه او به صورت رحمتی نگاه می کند و نه دروازه بان سابقا فیکس استقلال به شفر. در چهره رحمتی ناراحتی هم موج می زند.

رحمتی با ۷۷ بازی ملی بعد از احمدرضا عابد زاده دومین دروازبان با ببشترین بازی‎های در تیم ملی ایران است. او همچنین در تیم های مطرح ایران بازی کرده است و با ۴ قهرمانی یکی از پر افتخارترین بازیکنان لیگ است. او در خرداد ۹۳ از استقلال جدا شد اما در تیر ۹۴ به استقلال برگشت. از نظرسنجی خبرآنلاین بعد از ناصر حجازی و عابدزاده سومین دروازبان تاریخ ایران است. او همچنین با جواد نکونام و فرهاد مجیدی از مخالفان سرسخت امیر قلعه نویی هستند. او همچنین در سال ۲۰۱۰ بهترین دروازبان آسیاا و در سال ۲۰۱۳ دومین دروازبان برتر آسیا شد.

جام جم آنلاین

myportal

۲۹ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی