تیپ عجیب و غریب نوید محمدزاده

تیپ عجیب و غریب نوید محمدزاده

نوید محمد زاده باز هم با پوشیدن شلواری متفاوت سوژه رسانه ها شد. این هنرمند سینما و تلویزیون در اکران فیلم سینمایی خفه گی در پردیس سینمایی مگامال با این تیپ جدید حضور پیدا کرد.

تیپ خاص نوید محمدزاده بازهم توجهات را در پردیس سینمایی مگامال به خود جلب کرد.

وی که برای حضور در اکران عمومی فیلم سینمایی خفه گی به پردیس سینمایی مگامال رفته بود، سلفی هایی را به یادگار با هواداران خود گرفت.

نوید محمدزاده (زاده ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در ایلام) بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است.
نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایسته دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند. وی سه بار پیاپی (با احتساب سیمرغ بلورین فیلم عصبانی نیستم) موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شده است.

وی از سال ۸۷ وارد حرفه ی بازیگری شد و در فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح اله حجازی به ایفای نقش پرداخته بود . پس از آن با حضور در فیلم عصبانی نیستم توانست به خوبی بدرخشد و نظر منتقدین را جلب نماید و بسیاری از ان ها وی را لایق دریافت سیمرغ بهترین بازیگر مرد از جشنواره فجر ۳۲ می دانستند که با فشارهای گروهی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از جشنواره حذف شد و سیمرغ به او نرسید.

وی در سال ۹۴ برای بازی در فیلم ابد و یک روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد . پس از آن نیز جایزه بهترین بازیگر جشنواره ی بین المللی براتیسلاو ۲۰۱۵ را برای بازی در فیلم ناهید دریافت نمود.

وی همچنین در هجدهمین جشن خانه سینما در سال ۹۵ بار دیگر برای بازی در فیلم ابد و یک روز تندیس بهترین بازیگر مکمل مرد را گرفت.

myportal

۱ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی