عینک رئیس جمهور آمریکا خبرساز شد

عینک رئیس جمهور آمریکا خبرساز شد

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بازهم سوژه رسانه ها شد این بار عینک مطالعه ای که روی چهره وی دیده می شود مورد تمسخر کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، چندی است به دلیل گذراندن تعطیلات آخر هفته‌ در باشگاه گلفش در ویرجینیا در صدر اخبار قرار دارد. هر روز ماجرای تازه‌ای از این رئیس جمهور تازه‌کار آمریکایی تیتر جراید می‌شود. اول ماجرای اختلافاتش با ملانیا، سپس پیدا شدن بدل ملانیا و حالا سوژه‌ای جدید که خنده کاربران را برانگیخت.

کاربران عینک مطالعه ترامپ را به سخره گرفتند

عکاس خبرگزاری آسوشیتدپرس، در صفحه توئیترش، تصاویری از ترامپ با عینک مطالعه را به اشتراک گذاشت. این تصاویر سوژه کاربران فضای مجازی شد و حالا با عناوین مختلف در حال دست به دست شدن است. کاربران ترامپ را فردی بی‌سواد می‌دانند و استفاده از عینک مطالعه توسط او را کاری مضحک و مسخره تلقی می‌کنند.

تصاویر زیر ترامپ را با عینک مطالعه در حال بازگشت از تعطیلات نشان می‌دهند.

دونالد جان ترامپ (به انگلیسی: Donald John Trump) (زاده ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ میلادی) چهل و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا است. وی پیش از ورود به سیاست کارآفرین و یک چهرهٔ تلویزیونی بود.

ترامپ، متولد و بزرگ‌شدهٔ بخش کویینز نیویورک است. وی در سال ۱۹۶۸ با مدرک کارشناسی اقتصاد از مدرسهٔ وارتون دانشگاه پنسیلوانیا فارغ‌التحصیل شده است. او به مدت ۴۵ سال سازمان ترامپ را بر عهده داشت، شرکت ساخت‌وساز املاک که مادربزرگ پدریش مؤسس آن بود. فعالیت او متمرکز بر ساختن و نوسازی برج‌های تجاری، هتل‌ها، کازینوها و زمین‌های گلف بود. او اقدام به چند پروژه پرریسک تجاری جنبی کرد و نام شرکت خود را به عنوان برند بر محصولات متعددی گذاشت. ترامپ از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ میزبان ریلتی شوی محبوب کارآموز در ان‌بی‌سی بوده است که به خاطر آن در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود یک ستاره به او داده شده است. ترامپ که از سوی مجلهٔ فوربز به تاریخ سال ۲۰۱۷، با ۳٫۵ میلیارد دلار ثروت پانصد و چهل و چهارمین فرد ثروتمند جهان بوده، کسب‌وکارهایش و نیز سه ازدواجش دهه‌هاست پوشش گستردهٔ رسانه‌ای را به خود جلب کرده است.

myportal

۱ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی