لحظه نیش زدن مار به مجری مرد

لحظه نیش زدن مار به مجری مرد

این کارشناس که در برنامه زنده تلویزیونی در حال صحبت در مورد مارها بود به صورت ناگهانی با نیش مار افعی فلسطینی مواجه شد. لحظه نیش زدن ویر را در این تصویر میبینید. وی پس از این حادثه به سرعت به بیمارستان منتقل شد و زنده ماند.

 رعد الراعی کارشناس مار اهل اردن در یک برنامه زنده هنگامی که با یک افعی روی دوش خود مشغول صحبت کردن درباره این خزندگان مرگبار بود،
در یک لحظه به طور ناگهانی توسط افعی فلسطینی گزیده شد. عوامل پشت صحنه که از مشاهده این صحنه بسیار غافلگیر شده بودند، فیلمبرداری را قطع کردند و سراسیمه به سمت او رفتند تا کمکش کنند.

رعد الراعی توسط دوستانش به بیمارستان «البشیر» در اردن منتقل شد در حالی که وضعیت مناسبی نداشت، اما به لطف خداوند با پادزهری قوی از مرگ حتمی نجات یافت.

گفتنی است؛ اینگونه مار فوق العاده خطرناک و سمی در فلسطین، غرب سوریه و شمال غربی اردن زندگی می‌کند که طول آن معمولا به ۸۰ تا ۱۳۰ سانتیمتر می رسد و اغلب رنگ آن زرد استکه خطوطی مارپیچ تیره رنگ روی کل بدنش نقش بسته است.

لازم به ذکر است؛ افعی فلسطین یکی از کشنده ترین مارهاست به طوری که ممکن است نیش آن منجر به قطع عضو شود یا قربانی را به کام مرگ بکشد.

باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۹ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی