کودکان حاضر در جشن هالووین در کاخ سفید

کودکان حاضر در جشن هالووین در کاخ سفید

کاخ سفید هم به مناسبت جشن هالووین میهمانان کوچکی داشت که جایزه هایی از سوی رئیس جمهور آمریکا و همسرش دریافت کردند. در ادامه گزارش تصویری از این جشن را ببینید.

دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ رییس جمهور و بانوی اول آمریکا دیروز در کاخ سفید میزبان صدها کودک دانش آموز از مدارس مختلف در جشن هالووینی کاخ سفید بودند.

دونالد و ملانیا ترامپ در این مراسم که به مناسبت جشن هالووین برگزار شد میزبان کودکان بودند.
جشن هالووین در کاخ سفید، سنتی سالانه است که به دوران آیزنهاور برمی‌گردد.
نیکسون اولین رییس جمهوری بود که این سنت را به رویدادی خانوادگی تبدیل کرد و گروه‌های بزرگی از کودکان و پدر و مادرهایشان را برای جشن به کاخ سفید دعوت می‌کرد. بسیاری از افراد در شب هالووین با چهره‌های نقاشی شده، لباس‌های عجیب و غریب و غیرمرسوم می‌پوشند و کودکان برای قاشق زنی برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.

فعالیت‌های هالووین شامل است: حضور در صحنه‌های جشن در خیابانها و مراکز شهر با لباس رنگارنگ و عجیب و غرب و چهره‌های ترسناک و نقاشی شده، تزئین، کنده کاری کدو تنبل و روشن کردن شمعی درونش همچو فانوس، آتش بازی، روشن کردن چراغهای کوچک همچو ریسه و سیب بازی «در یک تشت پر از آب چند سیب می‌ریزند و بچه‌ها با دهان باید سیبهای شناور در آب را بیرون بکشند» و بازی‌های فالگیری و غیب گویی و پیش گویی کردن، شوخی و جوک تعریف کردن، بازدید از جاهای خالی از سکنه وترسناک، گفتن داستانهای ترسناک و تماشای فیلم‌های وحشتناک.

در بسیاری از نقاط جهان، مراسم دینی مسیحی اجرا می‌شود، از جمله حضور در مراسم کلیسائی و دعا خوانی با روشن کردن شمع بر سر قبر مردگان، گر چه در جای دیگر بصورت یک جشن سکولار است و جانبه تجاری دارد. برخی از مسیحیان در طول تاریخ در این روزها خوردن گوشت در شب امتناع می‌ورزند، یک سنت در خوردن غذاهای خاص در این روز که به شب زنده داری می‌پردازند، خوردن سیب و سیب زمینی و پن کیک یا کیک روح می‌باشد.

 

myportal

۹ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی