محبوبیت بالای کریستیانو رونالدو در شبکه های اجتماعی

محبوبیت بالای کریستیانو رونالدو در شبکه های اجتماعی

با توجه به محبوبیت بالایی که کریستیانو رونالدو از آن خود کرده است. در دنیای مجازی نیز طرفداران بیشماری دارد و توانسته آمار بالایی از فالوورها را در شبکه های اجتماعی مختلف کسب کند. پس از کریستیانو رونالدو جاستین بیبر و تیلور سویفت در رده های بعدی محبوبیت قرار دارند.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید محبوب ترین عضو شبکه های اجتماعی است.

به گزارش بولتن نیوز، طبق مطالعات “Apple Tree Communication”، کریستیانو رونالدو با ۲۹۷ میلیون طرفدار در  شبکه های فیسبوک، اینستاگرام و توییتر در صدر قرار دارد.

بعد از این ستاره پرتغالی جاستین بیبر (۲۷۳ میلیون) و تیلور سویفت (۲۶۲ میلیون) در رتبه های بعدی قرار دارند. در بین ۲۵ بازیکن اروپایی با بیشترین دنبال کنندگان در سراسر جهان، بازیکنان اسپانیا مانند آندرس اینیستا، سرخیو راموس، جرارد پیکه و ایکر کاسیاس قرار دارند.

بر اساس این مطالعه، در ۲۵ کشوری که بیش از همه در شبکه های اجتماعی فعال هستند، ۶۴ درصد اعضا بانوان بوده، ۷۶ درصد از ایالات متحده هستند و اکثریت در زمینه موسیقی (۸۱ درصد) کار می کنند اما کریستیانو رونالدو در این میان یک استثنا است.

رونالدو چندی پیش موفق شد جایزه بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۷ را از فیفا دریافت کند و برای جایزه توپ طلا نیز بخت اول به شمار می آید.

منبع: ورزش

myportal

۱۱ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی