مرتضی پورعلی گنجی جایزه گرفت

مرتضی پورعلی گنجی جایزه گرفت

مرتضی پورعلی گنجی از فوتبالیست های ایرانی باشگاه السد است که توانست جایزه بهترین بازیکن ماه اکتبر را از آن خود کند. این فوتبالیست مشهور فعالیت ورزشی اش را از باشگاه فوتبال پیکان بابل آغاز کرد.

مرتضی پورعلی گنجی جایزه بهترین بازیکن ماه اکتبر باشگاه السد را دریافت کرد.

باشگاه السد قطر در پایگاه اینترنتی خود از مرتضی پورعلی گنجی به عنوان بهترین بازیکن این تیم در ماه اکتبر نام برد.
مدافع ایرانی السد در ماه اکتبر به تیمش برای کسب پیروزی ۳ بر یک برابر تیم قطر و برد ۳ بر یک برابر العربی کمک کرد اما نتوانست مانع از شکست خانگی السد برابر الریان شود. السد در آن بازی با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

مانوئل فریرا (سرمربی) و محمد غانم العلی (مدیر) تیم فوتبال السد قطر پیش از آغاز تمرین شب گذشته (چهارشنبه) جایزه عنوان بهترین بازیکن ماه اکتبر که از سوی هواداران انتخاب شده بود را به مرتضی پورعلی‌گنجی، ملی‌پوش ایرانی تقدیم کردند. مدافع ایرانی تیم السد پس از دریافت جایزه‌اش گفت: بسیار خوشحالم که چنین افتخاری نصیبم شد که هواداران تیم السد مرا به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب کردند. از هواداران به خاطر رای دادن به خودم قدردانی می‌کنم. همچنین از همبازیانم در تیم السد تشکر می‌کنم. باید در روزهای آینده سخت کار کنیم تا به چیزهای که می‌خواهیم برسیم. امیدوارم که هواداران همچنان پرقدرت از ما در دیدارهای آینده حمایت کنند.

مرتضی پورعلی‌گنجی (زاده ۳۰ فروردین ۱۳۷۱ بابل) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم اکنون در السد بازی می‌کند.

مرتضی پورعلی‌گنجی در ۳۰ فروردین ۱۳۷۱ در روستای (هم اکنون شهر) پایین گنج افروز بابل به دنیا آمده‌است. وی فوتبال را در مسابقات آموزشگاه‌های شهرستان بابل آغاز کرد و سپس به باشگاه فوتبال پیکان بابل پیوست. وی هم‌اکنون دانشجوی رشته تربیت بدنی است.

 

دولت بهار

myportal

۱۱ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی