نظر رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در مورد قرارداد برانکو

نظر رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در مورد قرارداد برانکو

در مورد تمدید قرارداد برانکو مربی تیم پرسپولیس گمانه زنی های فراوانی وجود دارد. رئیس هیئت مدیره این تیم در این زمینه مخالفت خود را اعلام کرده است مصاحبه ای کوتاه با وی داشته ایم که در ادامه خواهید خواند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با برانکو برای تمدید قراردادش آغاز کردند اما گویا رئیس هیئت مدیره این باشگاه مخالف این مسئله است.

سرخپوشان پایتخت با هدایت برانکو قهرمان لیگ شانزدهم شدند و در لیگ قهرمانان آسیا هم تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتند.

با توجه به اینکه پرسپولیسی ها از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدند، بر این اساس تمدید قرارداد برانکو باید در دستورکار سرخپوشان پایتخت قرار بگیرد تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.

علی اکبر طاهری چندین مرتبه جلسات خصوصی با برانکو داشته است و در این جلسات رضایت اولیه برانکو را برای تمدید قرارداد به عنوان سرمربی تیمش گرفته است.

البته به نظر می رسد که جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تمایل چندانی برای تمدید قرارداد با برانکو ندارد و در صحبت های خود بارها اعلام کرده است
که سرمربی فعلی پرسپولیس در حد و اندازه های این تیم نیست.

دانش برانکو باید در تیم های پایه استفاده شود

کاشانی  درباره وضعیت تمدید قرارداد برانکو اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس مشکلی برای تمدید قراردادبرانکو ندارد اما برانکو باید تصمیم نهایی را در این مورد بگیرد.

او ادامه داد: برانکو هدایت تیم بزرگی را برعهده دارد که ۱۰۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه ها این تیمرا تشویق می کنند، براین اساس بهتر از پرسپولیس جایی برای برانکو وجود ندارد تا او به تیم
دیگری بپیوندد. همچنین شخصیت برانکو به درد پرسپولیس می خورد.
البته تجربه و دانش برانکو باید در تیم های پایه استفاده شود و مربیان پایه هفته ای یکی و ۲ بار جلسه ای با برانکو داشته باشند تا از تجربیات این مربی استفاده کنند.

نظر هیئت مدیره پرسپولیس درباره تمدید قرارداد برانکو

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان درباره وضعیت بدهی ۳ میلیاردی این تیم خاطر نشان کرد: مدیریت تیم پیگیر حل این بدهی است تا مشکلی برای دریافت مجوز حرفه ای نداشته باشیم.

جعفر کاشانی درباره احضار بیرانوند به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس بیان کرد:بیرانوند دروازه بان جوانی است و باید ارشاد و راهنمایی شود تا بداند در چه تیمی بازی می کند.

جایگزین های خوبی برای بیرانوند وجود دارند

او ادامه داد: بیرانوند خواسته هایش را بیان کرده است و نباید با او برخورد کرد.
همچنین این دروازه بان با رفتار و کردار مناسب می تواند در میان هواداران محبوبیت بدست آورد.

کاشانی درباره احتمال جدایی بیرانوند از پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و دروازه بانان ذخیره می توانند جایگزین های خوبی برای بیرانوند باشند.

بیرانوند باید قدر پیراهن پرسپولیس را بداند

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: حامد کاویانپور بعد از بخشش طلب خود بیان کرد که هر چی دارم از پرسپولیس است و او با این اقدامش میان هواداران محبوبیت پیدا کرد.
به هر حال ما باید فرهنگ سازی کنیم تا امثال بیرانوند قدر پیراهنی که بر تن می کنند را بدانند.

باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۱۳ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی