در انتظار آدولف با حضور اشکان خطیبی

در انتظار آدولف با حضور اشکان خطیبی

نمایش انتظار آدولف با هنرنمایی اشکان خطیبی و همسرش رو نمایی شد. از بازیگران حاضر در این نمایش می توانیم به اشكان خطیبى،آناهیتا درگاهى،آوا شریفى و رضا مولایى اشاره کنیم.

 پوستر نمایش «در انتظار آدولف» با ترجمه، دراماتورژى و کارگردانى علیرضا کوشک‌جلالى با طراحى سهیل دانش‌اشراقى و بازی بازیگرانی چون اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی رونمایى شد.

«در انتظار آدولف» اثر ماتیو دلاپورته و الکساندر دلاپتلیر با ترجمه، دراماتورژی و کارگردانی علیرضا كوشک‌جلالى، از ٢١ آبان در سالن استاد ناظرزاده كرمانى تماشاخانه ایرانشهر روى صحنه مى‌رود.

عليرضا كوشك جلالي در سال هاي اخير هر نمايشي در ايران يا آلمان به صحنه برده با استقبال تماشاگران مواجه شده است. كارگرداني كه همواره استاندارد خاص خود را رعايت كرده و از قواعدش عقب نشيني نكرده است. كوشك جلالي بعد از پشت سر گذاشتن تجربه موفق اجراي نمايش «موسيو ابراهيم» در ايران و آلمان به همراه اشكان خطيبي و رضا مولايي، بار ديگر با اين دو بازيگر همكاري مي كند و قصد دارد نمايش «در انتظار آدولف» به نويسندگي ماتيو دلاپورته و الكساندر دلا پتلير را در سالن ناظرزاده كرماني تماشاخانه ايرانشهر به صحنه ببرد.
نمايش «در انتظار آدولف» به نويسندگي ماتيو دلاپورته و الكساندر دلا پتلير و كارگرداني علي رضا كوشك جلالي با بازي اشكان خطيبي، آناهيتا درگاهي، رضا مولايي و حسين اميدي كه اين روزها خود را براي اجرا آماده مي كنند، از روز يكشنبه ۲۱ آبان ساعت ١٨:٣٠ در سالن ناظر زاده كرماني به صحنه مي رود. در خلاصه اين نمايش چنين آمده است: در يك مهماني دوستان عزيزتر از جان، بيان «يك شوخي بي مزه» باعث مي شود تا قبرها شكافته شوند و ارواح خبيثه شروع به رژه رفتن كنند.
طي بحث ها، ماسك هاي «تفاهم و دوستي» بي رحمانه بر زمين مي ريزند. موقعيت هاي ابزورد و گروتسك، همراه با آتشفشاني از ديالوگ هاي گزنده و بي نظير كه يادآور سنت كمدي هاي انتقادي/ اجتماعي فرانسه است.

بازیگران این نمایش عبارتند از :

اشكان خطیبى
آناهیتا درگاهى
آوا شریفى
رضا مولایى

: ماتیو دلاپورته، الکساندر دلاپاتلیر
: علیرضا کوشک جلالى

: امیر حسین دوانى
: آناهیتا درگاهى
: سهیل دانش اشراقى
: مصطفى پیرهادى
: سارا حدادى
: مهرداد تقوى
: شکوفه داودى
: میثم سلیمانى، نگین سلیمانى، محمد غضنفرى، سوزان عظیمى

خبر آنلاین

myportal

۱۶ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی