تیپ جدید الناز شاکردوست

تیپ جدید الناز شاکردوست

در این عکس الناز شاکردوست را میبینید که با تیپی متفاوت در اکران مردمی فیلم خفه گی حضور پیدا کرده است. این هنرپیشه زن در نقش پرستار در این فیلم هنرنمایی میکند.

عکسی از الناز شاکردوست در اکران مردمى «خفه گى» را مشاهده می کنید.

الناز شاکردوست (زاده ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد،پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. گل یخ فیلمی به کارگردانیو نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال ۱۳۸۳ است.

او در سال (۱۳۸۳) با بازی در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما وارد شد.

خلاصه داستان:

صحرا مشرقی ( الناز شاکردوست ) پرستار یک بیمارستان روانی است که سخت به دنبال یافتن سرپناهی برای ادامه زندگی اش می باشد. در این بین مسعود ( نوید محمد زاده ) همسرش ( پردیس احمدیه ) را به دلیل مشکلات روانی به بیمارستان می آورد و…

کارگردان :

فریدون جیرانی: تهیه کننده، نویسنده و کارگردانی که اولین فعالیتش را با بازی در نمایشی به نام « عصمت » در سال ۱۳۵۱ آغاز کرد. جیرانی در سالهای بعد فیلمنامه نویسی را پیش گرفت و فیلمنامه تعدادی از فیلمهای مهدی صباغ زاده از جمله « سناتور » و « پرنده » را به نگارش در آورد. اما فیلمی که توانست نام فریدون جیرانی را بر سر زبانها بیندازد، « قرمز » با حضور محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی بود که موفقیت هنری و مالی خوبی برای وی به ارمغان آورد. پس از آن جیرانی « آب و آتش » را کارگردانی کرد که از لحاظ هنری اثری برجسته بود.

جیرانی که در سالهای اخیر آثاری همچون سه گانه « ستاره ها » ، فیلم دلهره آور « پارک وی » و فیلم جنجال برانگیز « من مادر هستم » را کارگردانی کرده است. جیرانی همچنین سریالی نیز با عنوان « مرگ تدریجی یک رویا » برای صدا و سیما ساخته است.

۲۴ آنلاین

myportal

۱۹ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی