پست نسرین مقانلو برای بازیگر زن

پست نسرین مقانلو برای بازیگر زن

بهنوش بختیاری این روزها در بستر بیماری بود که بازیگران و هنرمندان زیادی برای وی پیام فرستادند و حال وی را جویا شدند. نسرسن مقانلو نیز برای وی آرزوی سلامتی کرد و در صفحه اجتماعی اش تصویری از وی قرار داد.

نسرین مقانلو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود برای بهنوش بختیاری که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است، آرزوی بهبودی کرد.

این بازیگر نوشت: بهنوش نازنینم آرزوی سلامتی و بهبودی کامل رو از خداوند برای تو دوست نازنینم خواهانم.

زیر سایه ایزد یکتا و مولایمان علی همیشه شاد و سلامت و پر از انرژی مثبت باشی.

نسرین مقانلو (زاده ۱ تیر ۱۳۴۷ در تهران) بازیگر است و فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند.

در سال ۱۳۷۲ بازی او در سریال همسفر مهدی فخیم زاده بسیار دیده شد و موجب شهرت وی شد همان سال در اوج کاری اش به یکبار با کمال خلیلیان فوتبالیست معروف آن زمان ازدواج کرد و از ایران رفت !
وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد.
بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد

مادرش از بازیگران تئاتر قبل از انقلاب بود، یک خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند اول خانوادست، خواهرش در آمریکا و برادرش بیژن مقانلو سال هاست در تیم ملی تکواندو فعالیت میکند

بواسطه حضور مادرش در تئاتر با این حرفه آشنا بود از ۱۸ سالگی بطور حرفه ای تئاتر کار کرده ست، در ۲۳ سالگی سال ۱۳۷۰ با فیلم امید به سینما وارد شد و در کمتر از دو سال در شش فیلم سینمایی و دو کار تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت

صفحه اجتماعی نسرین مقانلو

myportal

۱۹ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی