اد وست‌ویک متهم ردیف اول آزار جنسی

اد وست‌ویک متهم ردیف اول آزار جنسی

اد وست‌ویک متهم ردیف اول آزار جنسی هنرپیشه سریال آزمون بی گناهی این روزها مورد اتهام تجاوز قرار گرفته است. در حال حاضر پخش این سریال به خاطر حضور این بازیگر متوقف شده است.

شبکه بی‌بی‌سی سریال «آزمون بی‌گناهی» را به دلیل مطرح شدن اتهام تجاوز علیه یکی از بازیگران آن، از برنامه پخش کریسمس خارج کرد.

 سریال «آزمون بی‌گناهی» که با اقتباس از داستان آگاتا کریستی ساخته شده است به دلیل مطرح شدن اتهام تجاوز علیه اد وست‌ ویک بازیگر جوان سریال با مشکل روبه‌رو شد.

شبکه بی‌بی‌سی اعلام کرد که تا زمان حل نشدن موضوع اتهام تجاوز سریال پخش نخواهد شد.
پیش از این قرار بود که سریال در کریسمس پخش شود.

اد وست‌ ویک این اتهامات که از سوی دو زن مطرح شده را رد کرده است. او اکنون مشغول بازی در سریال کمدی «طلای سفید» است که فیلمبرداری آن نیز پس از این جنجال‌ها متوقف شده است.

یکی از مدعیان به صورت رسمی علیه وست‌ویک به پلیس لس‌آنجلس شکایت کرده است.

سخنگوی بی‌بی‌سی در این باره گفت: «اتهاماتی جدی علیه اد وست‌ویک مطرح شده و او با قاطعیت آن‌ها را رد کرده است. بی‌بی‌سی در این باره قضاوت نمی‌کند اما تا زمانی که موضوع حل نشود سریال «آزمون بی‌گناهی» پخش نخواهد شد. کمپانی ساخت سریال «طلای سفید» نیز از توقف فیلمبرداری سریال خبر داده است.»سریال سه قسمتی «آزمون بی‌گناهی» با اقتباس از رمان آگاتا کریستی به همین نام ساخته شده است. در این سریال به غیر اد وست‌ویک بازیگرانی مطرحی چون بیل نای، النور تاملینسون و آنا چنسلر جلوی دوربین رفته‌ است.

خبرآنلاین

myportal

۲۱ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی