ترانه علی ضیا بعد از ماه صفر منتشر می شود

ترانه علی ضیا بعد از ماه صفر منتشر می شود

 

سیدعلی ضیا از مجریان محبوب تلویزیونی است که به تازگی آهنگ عاشقانه ای خوانده و خبر منتشرشدن آن را پس از ماه صفر به هوادارانش اعلام کرده است. توضیحات وی را درباره این آهنگ بخوانید.

سیدعلی ضیا درباره ترانه عاشقانه ای که چندی پیش از وی منتشر شد، صحبت کرد و از انتشار قطعه دیگری پس از ماه صفر و یک کار با دکلمه خودش خبر داد.

سیدعلی ضیا درباره ویژه برنامه ای که قرار است نوروز روی آنتن ببرند، بیان کرد:ما ایده هایی برای نوروز داشتیم و با مدیران مطرح کردیم که اگر موافقت کنند آنها را اجرایی خواهیم کرد. ما چند سال با نام «یکِ یک» برنامه ای داشته ایم و امیدوارم امسال هم این ویژه برنامه را روی آنتن ببریم.

این مجری تلویزیون که به تازگی ترانه ای از او منتشر شد درباره اینکه علاقه دارد این کار را ادامه دهد یا خیر، گفت: قطعا بیشتر از این علاقه مند نیستم ادامه دهم و همین قدر که گاهی اثری از من منتشر شود هم حال خودم را خوب می کند و هم امیدوارم که بتوانم حال دیگران را خوب کنم. ترانه دیگری هم رضا شیری از من خواهد خواند که فکر می کنم بعد از ماه صفر منتشر می شود و کاری هم هست که خودم دکلمه می کنم.

وی درباره بازخوردهایی که نسبت به ترانه اش دریافت کرد، گفت: آن ترانه را بسیاری دوست داشتند و بسیاری هم دوست نداشتند با این حال ترانه به شبی تعلق داشت که حال خاصی داشتیم و رضا شیری در همان شب گیتارش را به دست گرفت و حتی قصدی بر انتشار هم نبود، اما منتشر شد.

چندی پیش ترانه ای از سیدعلی ضیا با صدای رضا شیری منتشر شد که در بخشی از آن آمده بود:

«دلم گرفته از همه، تو قلب من جهنمه/ نگو به قلب من برو، دوست دارم فقط تورو
ستاره شبم چرا به غربتم نمیزنی/ به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی»

مهر

myportal

۲۱ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی