عکس جدید از گریم مریم معصومی

عکس جدید از گریم مریم معصومی

مریم معصومی از هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون است که با گریمی متفاوت و با چشمان رنگی در این تصویر دیده می شود. وی با قرار دادن این تصویر در صفحه اجتماعی اش آن را به روزرسانی کرد.

مریم معصومی بازیگر ۳۰ ساله کشورمان, عکس جدیدی از خودش را منتشر کرده است.

مریم معصومی عکسی از گریم جدید خود را منتشر کرده است.

این بازیگر ۳۰ ساله در این عکس با لنز رنگی دیده می شود که باعث شده است چهره ای متفاوت داشته باشد.

مریم معصومی نوشت:

خیلی عوض شدم ! میدونم.. مرسی از طراحی خوب گریم

مریم معصومی (متولد اسفند ماه سال ۱۳۶۵) میباشد او که فارغ اتحصیل علوم سیاسی و همچنین عکاسی میباشد دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده با تله فیلم کادوی دربدر اولین تجربه بازیگریش را بدست آورد.

مریم معصومی که در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده کار بعدیش در زمینه بازیگری فیلم سینمایی اخلاقتو خوب کن بود و بالاخره کاری که با آن درخشید و شناخته شد سریال طنز سه دنگ سه دنگ میباشد.

او در خانواده ۵ نفره بدنیا آمد که دو خواهر و دوبرادر دارد و او فرزند آخر خانواده محسوب می شود. وی با سریال سه دونگ سه دونگ به مخاطبان تلویزیونی معرفی شد. سریال هایی که تاکنون مریم معصومی در آن ها بازی کرده است : سریال فاصله ها ساخته حسین سهیلی زاده در سال ۸۹ – سریال سه دونگ سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو در سال ۹۰ – بازی در سریال پیدا و پنهان در سال ۹۲ – و سریال های ۳۹ هفته، ماجراهای پریشان و همه چیز آنجاست در سال ۹۳ .

سال ۱۳۸۸ فارغ التحصیل شد و بعد از ۸ ماه فوق لیسانس علوم سیاسی قبول می شود

بعد از یک ترم بخاطر علاقه به بازیگری از ارشد انصراف داد و همان سال برای اولین بار بدون هیچ کلاس و دوره ای در تله فیلم کادوی در به در یوسف تیموری در چند سکانس بازی کرد

صفحه اجتماعی مریم معصومی

myportal

۲۱ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی