اعجوبه اکران بین المللی شد

اعجوبه اکران بین المللی شد

گریم متفاوت بازیگر فیلم سینمایی اعجوبه از دید سینماگران بسیار جالب آمده است. بد نیست با داستان این فیلم و هنرمندانی که در آن ایفای نقش میکنند آشنا شوید.

فیلم سینمایی “اعجوبه” با بازی “جولیا رابرتس” و “اوون ویلسون“با موضوعی خانوادگی اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز کرد.

فیلم سینمایی “اعجوبه” داستان پسر کوچکی به نام آگوست را روایت می کند که صورت متفاوتی با هم سن و سالهایش دارد و این موضوع باعث اتفاقات مختلفی می شود.

“استیون کنراد” فیلمنامه نویس برجسته هالیوود به همراه “استیون شباسکی” فیلمنامه این اثر را بر پایه رمانی با همین نام نوشته “آر جی پالاسیو” به نگارش در آورده است.

جولیا رابرتس, اوون ویلسون,جیکوب ترمبلی, مندی پتکین, دیوید دیگز و سونیا باربا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “اعجوبه” به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم زندگی پسر عجیبی از که صورت متفاوتی داشته و برای اولین بار رفتن به مدرسه را تجربه می کند. این رمان در روزنامه نیوریورک تایمز یکی از پرفروش ترین ستون ها را از آن خود کرده بود.

شباسکی بیشتر به دلیل نویسندگی رمان تربیتی مزایای گوشه‌گیر بودن شناخته می‌شود که پرفروش‌ترین اثر نیویورک تایمز است. همچنین فیلمی با همین نام نیز کارگردانی کرده است که در آن لوگن لرمان، اما واتسون و ازرا میلر به ایفای نقش پرداختند.

خبرگزاری میزان

myportal

۲۴ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی