نمایش گم و گور با حضور الناز شاکردوست

نمایش گم و گور با حضور الناز شاکردوست

در این بخش امیر جعفری را در کنار الناز شاکردوست میبینید که در نمایش گم و گور هنرنمایی میکنند. این دو هنرپیشه سینما و تلویزیون این نمایش را در غسالخانه اجرا میکنند. حضور این چهره های معروف در نمایش گم و گور باعث جذب مخاطبین فراوانی شد.

, نمایش گم و گور به تهیه کنندگی محمد قدس با بازی متفاوت الناز شاکردوست و امیر جعفری روی صحنه رفت.
این نمایش در داستان یک غسال با صحنه های غسالخانه و حضور بازیگران در غسالخانه یکی از متفاوت ترین تجربه های الناز شاکردوست است.

به تازگی نمایشی با نام گم وگور به صحنه رفته که در وهله اول مهم ترین ویژگی آن حضور الناز شاکردوست به عنوان یک بازیگر سینما در این کار است؛ حضوری که مدت هاست انتقادهای زیادی نسبت به آن مطرح می شود، مبنی براینکه چرا تئاتر ایران و کارگردان های تئاتر برای جذب مخاطب و فروش بیشتر به سمت استفاده از چهره ها می روند؟!

البته این انتقاد از سوی بعضی اهالی تئاتر پذیرفته نمی شود و معتقدند هر کسی می تواند به این عرصه بیاید چرا که مهم، ماندگاری و رنج و زحمتی است که برای ماندن در تئاتر باید متحمل شد.

با این حال نمایش گم وگور به کارگردانی امیر مهندسیان از این ماجرا مبرا نیست هرچند خودش تاکید دارد که بنا بر قصه و داستان و هدفی که مدنظر دارد از یک چهره سینمایی در کارش دعوت کرده است.

این نمایش داستان یک غسال (با بازی امیر جعفری) را روایت می کند که به دلایلی امکان کار کردن ندارد و زنی که نزد اوست (با بازی الناز شاکردوست) و به نظر می رسد، همسرش است
هم در غسالخانه کار می کند و هم بر سر مزارهای قبرستان دعا و قرآن می خواند و برای بهتر شدن حال روحی اش نقشه ای می چیند.

myportal

۲۸ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی