نوید محمد زاده به کمک زلزله زدگان شتافت

نوید محمد زاده به کمک زلزله زدگان شتافت

نوید محمدزاده نیز مانند دیگر هنرمندان مشهور سینما و تلویزیون اقدام به جمع آوری کمک برای مردم زلزله زده سرپل ذهاب و کرمانشاه پرداخت. او در صفحه اجتماعی اش مردم را به شرکت در این اقدام انسان دوستانه دعوت کرده است.

نوید محمدزاده اعلام کرد که مبالغ اهدایی مردم را به حساب علی دایی واریز می‌کند.

نوید محمدزاده با انتشار فیلمی در اینستاگرام، درباره سرنوشت مبالغی که مردم برای کمک به زلزله‌زدگان به حساب او واریز کرده بودند، گفت: «من از همه شما عزیزان بابت اعتمادی که به من کردید ممنون هستم، من و تمام دوستانم خیلی فکر کردیم
که بهترین راه برای پاسخگویی به محبت‌های شما چیست؟

برای همین تصمیم گرفتیم که مبالغ اهدایی شما را به علی آقای دایی تحویل دهیم زیرا که بهترین کار ممکن یکی شدن است. علی دایی هم بزرگواری کرد و این پیشنهاد ما را پذیرفت

نوید محمدزاده متولد ۱۷ فروردین ماه ۱۳۶۵ در ایلام می باشد و ۳۱ سال سن دارد و اصالتا اهل ایلام و کُرد است.

وی از سال ۸۷ وارد حرفه ی بازیگری شد و در فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح اله حجازی به ایفای نقش پرداخته بود . پس از آن با حضور در فیلم عصبانی نیستم توانست به خوبی بدرخشد و نظر منتقدین را جلب نماید و بسیاری از ان ها وی را لایق دریافت سیمرغ بهترین بازیگر مرد از جشنواره فجر ۳۲ می دانستند که با فشارهای گروهی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از جشنواره حذف شد و سیمرغ به او نرسید.

وی در سال ۹۴ برای بازی در فیلم ابد و یک روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد . پس از آن نیز جایزه بهترین بازیگر جشنواره ی بین المللی براتیسلاو ۲۰۱۵ را برای بازی در فیلم ناهید دریافت نمود.

وی همچنین در هجدهمین جشن خانه سینما در سال ۹۵ بار دیگر برای بازی در فیلم ابد و یک روز تندیس بهترین بازیگر مکمل مرد را گرفت.

 

myportal

۵ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی