گوشی با قیمت نجومی

گوشی با قیمت نجومی

گوشی که در این تصویر میبینید در حقیقت گرانقیمت ترین تلفن همراه دنیا با قیمتی نجومی است که با طلا و الماس پوشش داده شده همچنین برای تزئین این گوشی از الماس های زیادی استفاده شده است که این گوشی را بسیار لوکس و مجلل کرده است.

مدتی پیش بود که در لوکس‌ترین و گرانترین تلفن همراه هوشمند جهان به بازار معرفی شد و با قیمت حدود ۱۶ تا ۲۴ میلیون به عنوان گرانترین موبایل در جهان شناخته شد و آن موبایل، آیفون X بود. حالا یک شرکت سازنده وسایل مجلل، لوکس‌ترین تلفن همراه موجود در جهان با استفاده از این گوشی هوشمند شرکت اپل ساخت.

این شرکت در ساخت این گوشی علاوه بر پوشش طلا از ۳۴۴ الماس با اندازه‌های مختلف و ردیفی ۱۴ تایی از یاقوت‌های بزرگ استفاده کرده است و قیمت آن را ۴۰ هزار و ۱۲۴ دلار اعلام کرده است.

آیفون ۵

این گوشی نیز گرانترین گوشی جهان است و در حقیقت گران ترین گوشی سفارشی از آیفون است که تاکنون وجود داشته است. قیمت این دستگاه در حدود ۱۶٫۷ میلیون دلار است، اما چرا؟ دکمه خانگی این آیفون ۵ با الماس سیاه ۲۶ قیراط جایگزین شده، الماس سیاه را اگر بشناسید به آن “carbonados” نیز گفته می شود و به این نام نیز شهرت دارد و یکی از کمیاب ترین و سخت ترین مواد معدنی در سیاره ما است. در کنار این صفحه خانگی بسیار مجلل، در این گوشی هوشمند فوق لوکس از ۶۰۰ قطعه الماس دیگر و ۱۳۵ گرم طلای ۲۴ عیار استفاده شده است.

 

 

myportal

۶ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی