بیانسه و گرت ‌بیل ستاره ولزی رئال‌مادرید

بیانسه و گرت ‌بیل ستاره ولزی رئال‌مادرید

قرار است بیانسه خواننده محبوب هالیوودی در مراسم عروسی گرت ‌بیل و اما جونز اجرای زنده داشته باشد این خواننده مشهور برای این اجرا مبلغ بالایی از ستاره ولزی رئال‌مادرید دریافت کرده است.

بیانسه قرار است خواننده ۲ آهنگ در مراسم عروسی گرت بیل باشد.

گرت ‌بیل ستاره ولزی رئال‌مادرید قصد دارد برای مراسم عروسی خودش از «بیانسه» خواننده معروف آمریکایی دعوت کند.

بیل که سال‌هاست با «اِما ریس جونز» نامزد کرده و ۲ فرزند دختر به نام‌های «آلبا ویولت» و «ناوا والنتینا» هم از او دارد تصمیم گرفته بهار سال ۲۰۱۸ مراسم ازدواج خودش را برگزار کند.

طبق گزارش روزنامه «سان» این زوج مشهور یک مرتبه دیگر برای برگزاری جشن ازدواج خودشان برنامه‌ریزی کرده بودند و قرار بود این مراسم در ایتالیا برگزار شود اما پدرِ همسر بیل زندانی شد و مراسم هم به تعویق افتاد.

گرت‌ بیل و اِما ریس جونز این مرتبه هم تصمیم دارند در ایتالیا مراسم ازدواج خودشان را برپا کنند  و بیانسه برای اجرای اختصاصی ۲ آهنگِ مورد علاقه این زوج، ۱/۵ میلیون یورو دریافت می‌کند.
گرت و اِما پس از برگزاری مراسم در ایتالیا جشن کوچک دیگری هم در ولز خواهند داشت.

گَرِت بِیل (به انگلیسی: Gareth Bale) (زادهٔ ۱۶ ژوئیه ۱۹۸۹ در ولز) که در حال حاضر به عنوان هافبک و وینگر راست(RW) در لالیگا و باشگاه رئال مادرید و تیم ملی ولز بازی می‌کند. بزرگان فوتبال او را به عنوان یک فوتبالیست با سرعت فوق‌العاده، با توانایی بالای عبور از حریف، شوت زنی دقیق با پای چپ و ویژگی‌های فیزیکی استثنایی توصیف کرده‌اند. بیل برادرزاده کریس پایک فوتبالیست سابق شهر کاردیف است. بیل از طرف مجله ورلدساکر با سرعت ۳۶٫۹ کیلومتر بر ساعت بالاتر از هم تیمی خود کریس رونالدو با سرعت ۳۳٫۶ به عنوان سریعترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان معرفی شد. وی در سال ۲۰۱۳ با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست

خبر ورزشی

myportal

۱۰ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی