گزارش تصویری از تخریب خانه ها ناشی از زلزله در کرمان

گزارش تصویری از تخریب خانه ها ناشی از زلزله در کرمان

زلزله امروز در کرمان باعث ترس و وحشت مردم در شهرهای مختلف این استان شد. صبح امروز زلزله ۵ و ۶ دهم ریشتری کرمان را لرزاند در ادامه گزارش تصویری از خرابی های ناشی از این زلزله را خواهید دید.

تصاویری از تخریب خانه ها در مناطق زلزله زده کرمان

این زلزله خسارات جانی نداشت اما باعث ترس و وحشت مردم و تخریب ۳۰ خانه روستایی شد. در گزارش زیر اولین تصاویر از خسارات به جا مانده از زلزله را مشاهده می کنید.

 

رئيس دانشگاه علوم پزشکي کرمان گفت: مصدوم يا فوتي تا اين لحظه از زلزله ۶٫۱ ريشتري کرمان گزارش نشده است. به گزارش خبرگزاري تسنيم از کرمان، سيد محمد صابري در پي وقوع زلزله ۶٫۱ ريشتري در هجدک استان کرمان، با تاکيد براينکه هيچ مصدوم يا فوتي ناشي از زلزله تا اين لحظه گزارش نشده است، اظهار داشت: تاکنون تنها خرابي ديوارهاي قديمي و تلفات دامي گزارش شده است.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کرمان از اعزام تيم‌هاي ارزياب به مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: روستاهاي هجدک، هروز، گورک، دوران، هرجند، ده قاضي، بخش کوهساران از توابع راور، روستاهاي مناطق کوهپايه، اندو هجرد و روستاهاي مناطق شهداد و گلبافت، همچنين شهرهاي گلبافت و شهداد، توسط ۸ تيم ارزياب اعزامي به‌طور کامل بازديد شده و مصدوم يا فوتي تا اين لحظه گزارش نشده است.
به گزارش تسنيم، زمين‌لرزه ‌۶٫۱ ريشتري ‌ساعت ۶ و ۲ دقيقه و ۴۴ ثانيه و در عمق ۱۰ کيلومتري زمين هجدک در استان کرمان را لرزاند.
مرکز اين زمين‌لرزه در موقعيت ۵۷٫۳۹ طول جغرافيايي و ۳۰٫۷۳ عرض جغرافيايي گزارش شده است.
شدت اين زمين‌لرزه به‌حدي زياد بود که در شهرهاي کرمان، زرند، راور و رفسنجان احساس شد.

myportal

۱۰ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی