ایوب موسوی را بیشتر بشناسیم

ایوب موسوی را بیشتر بشناسیم

ایوب موسوی از ورزشکاران حرفه ای در رشته وزنه برداری است که این روزها قرار است به نمایندگی از کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان عازم آمريكا حضور پیدا کند. در ادامه با بیوگرافی و کارنامه ورزشی وی آشنا خواهید شد.

سید ایوب موسوی (زاده ۲۱ آوریل ۱۹۹۵ در شهر آبادان) یک وزنه‌بردار ایرانی است که موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ شد. همچنین کسب مدال نقره ? یکضرب و مدال طلای ? دو ضرب آسیا و در مجموع کسب مقام دوم و مدال نقره ? آسیا حاصل تلاش غیور مرد وزنه‌برداری ایران و آبادان در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ بوده است

سید ایوب موسوی در رقابتهای دسته ۸۵ کیلوگرم قهرمانی بزرگسالان آسیا در تاشکند ازبکستان در حرکت یکضرب ۱۵۸ کیلوگرم را مهار کرد و در رتبه پنجم قرار گرفت.

موسوی در حرکت دوضرب با مهار وزنه ۱۹۸ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

وزنه بردار آبادنی تیم ملی با مجموع ۳۵۶ کیلوگرم توانست مدال نقره مجموع را بدست بیاورد.

در این دسته دنیس اولانف از قزاقستان با مجموع ۳۷۳ کیلوگرم به مدال طلا رسید و سو یینگ از چین با مجموع ۳۵۵ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری سفارت آمريكا در امارات متحده عربی كه با صدور رواديد برای سيدايوب موسوی مخالفت كرده بود، با واكنش فدراسيون وزنه برداری كشورمان مواجه شد. همين نيز موجب شد تا با اعطای وقت مجدد، صبح امروز به وقت دوبي، جواز صدور رواديد وی را صادر كند.

در همين راستا، محمدرضا كاظمی نژاد نيز كه در فهرست كاروان اعزامي به عنوان مدير فني تيم بزرگسالان اضافه شده بود، رواديد اين كشور را دريافت كرد.

تيم ملی وزنه برداری كشورمان آذر ماه جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم آمريكا می شود.

انتهای پیام/

myportal

۱۲ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی