اکران آینه بغل با حضور بازیگر معروف

اکران آینه بغل با حضور بازیگر معروف

محمدرضا گلزار از هنرمندان مشهور سینماست که در اکران مردمی فیلم سینمایی آینه بغل حضور پیدا کرده است. این فیلم ساخته منوچهر هادی کارگردان معروف است و بازیگرانی همچون محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی در آن هنرنمایی میکنند.

محمدرضا گلزار در اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «آینه بغل» ساخته منوچهر هادی با تیپی متفاوت در جمع هوادارانش حاضر شد.

مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «آینه بغل» با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.
تیپ محمدرضا گلزار بازیگر سینما در اکران مردمی آینه بغل را مشاهده می کنید. منوچهر هادی کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

آینه بغل فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و سید امیر پروین حسینی و نویسندگی بابک کایدان محصول سال ۱۳۹۶ است.

این فیلم در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده است.

در شرایطی که  از آغاز پاییز تقریباً به صورت هفتگی رنگ اکران تغییر می‌کند و در آبان و آذر شاهد تعدد اکران هستیم. برخی از فیلم‌ها توان جذب مخاطب را از همان روزهای اول دارند. هفته گذشته سه فیلم جدید اکران شد که در روز اول نمایش با فروش ۱۰ میلیون تومانی مواجه شدند اما اکران فیلم «آینه بغل» با اقبال خوبی مواجه شد. نمایش این فیلم از بامداد چهارشنبه آغاز شد و در شب اول نمایش به فروش قابل قبولی دست یافت. این فیلم براساس سیستم مکانیزه به فروش ۳۱۱ میلیون و ۳۸۵ هزار تومان دست یافته است.

این فیلم داستان زوج جوانی را روایت می کند که براثر سهل انگاری با مشکلاتی مواجه می شوند و موقعیت‌های کمدی فراوانی را خلق می‌کنند.

در این فیلم محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی، سیامک صفری به ایفای نقش های اصلی می پردازند.

خبر آنلاین

myportal

۱۶ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی