مجری برنامه کودک در کنار دختر شهید مدافع حرم

مجری برنامه کودک در کنار دختر شهید مدافع حرم
تولیدکنندگان مستند بربال فرشتگان به دیدار خانواده ها و  فرزندان شهدای مدافع حرم می روند و با آن ها مصاحبه میکنند. در این تصویر دختر شهید بهرام مهرداد را در کنار یکی از مجریان برنامه های کودک میبینید.
قسمت جدید مستند بربال فرشتگان با موضوع «شهید بهرام مهرداد » به روی آنتن تلویزیون می‌رود.

قسمت جدید مستند تلویزیونی بربال فرشتگان با موضوع شهید مدافع حرم بهرام مهرداد به روی آنتن شبکه‌های تلویزیون می‌رود.

شهید بهرام مهرداد در مورخه ۲۲ تیرماه ۹۶ در متطقه عملیاتی تدمر سوریه به فیض شهادت نائل گردیدنداز این شهید گرامی دو دختر به یادگار مانده است.

مسند«بربال فرشتگان» به تهیه کنندگی وکارگردانی حسین سوهانی تهیه و تولید شد و اجرای آن بر عهده  علی فروتن است.

مجموعه مستند «بربال فرشتگان» در ۸۰ قسمت ساخته شده است که شامل دوفصل می‌شود، فصل اول آن به شهدای مدافع حرم ایرانی و در فصل دوم به شهدای افغانستانی اختصاص خواهد یافت.

مستند تلویزیونی «سیدمهدی» در شب‌های آینده از شبکه‌های تلویزیون پخش خواهد شد.مجری طرح این مستند موسسه فرهنگی هنری پارس سفیران کرخه است

او یکی از مستشاران زبده نظامی ایران در سوریه بود که چندی پیش برای دفاع از حریم عقیله بنی هاشم داوطلبانه به سوریه رفته بود و در این راه با انفجار خودرو اش توسط تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

او که فرمانده بسیج سابق حوزه ۲۵۷ شهرک ولیعصر(عج) بود، جوانان زیادی را جذب فعالیت های انقلابی و بسیجی کرد. در هیأت به صورت فعال مداحی می کرد و مراسم روضه های اهل بیت(ع) را با صدایش گرم می کرد. شهید مهرداد از دوستان نزدیک شهید جاویدالاثر مدافع حرم، مرتضی کریمی بود و از او دو فرزند دختر ۸ و ۲۰ ساله به یادگار مانده است.

جام نیوز

myportal

۱۷ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی