ورزش صبحگاهی جنیفر لوپز و الکس رودریگرز

ورزش صبحگاهی جنیفر لوپز و الکس رودریگرز

ظاهرا رابطه جنیفر لوپز و معشوقه جدیدش وارد مراحل جدی شده است این دو عاشق روابط ظاهرا خوبی با یکدیگر دارند و در کنار به به دوچرخه سواری پرداخته اند در ادامه به تصاویری از آن ها دقت کنید.

, عکس هایی از جنیفر لوپز خواننده ۴۷ ساله درحال دوچرخه سواری با الکس رودریگز منتشر شده است.

جنیفر لوپز خواننده هالیوودی این روزها روابط خوبی با معشوقش دارد.

عکس هایی از این خواننده ۴۷ ساله با الکس رودریگز ۴۱ ساله منتشر شده استکه آنها را در حال دوچرخه سواری نشان می دهد.

جنیفر لین لوپز (زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹) با نام مستعار جِی لو (Jlo) خواننده، هنرپیشه، رقاص،تهیه‌کننده موسیقی، تهیه‌کننده تلویزیونی، نویسنده و طراح مد آمریکایی است.

جنیفر نقش کوچکی در فیلم «دختر کوچکم» (محصول ۱۹۸۶)، با توجه به مخالفت شدید والدینش،تصمیم گرفت که فعالیت در دنیای هنری را به شکل حرفه‌ای دنبال کند.

الکس رودریگز با نام کامل الکساندر امانوئل رودریگز (به انگلیسی Alex Rodriguez)در ۲۷ ژوئیه ۱۹۷۵ در نیویورک متولد شد.

پدرش و مادرش هر دو اهل جمهوری دومینیکن بودند.

او یکی از بزرگترین بازیکنان بیس‌بال اهل ایالات متحده آمریکا است که ۲۲ فصل در لیگ برتر بیسبال آمریکا و در تیم های سیاتل ماینرز، تگزاس رنجرز و نیویورک یانکیز بازی کرده است.

قد او ۱۸۷ سانتیمتر و وزنش حدود ۱۰۴ کیلوگرم می باشد.

رودریگز فرد خیری است، در سال ۲۰۰۳، رودریگز مبلغ ۳٫۹ ملیون دلار برای بازسازی استادیوم بیسبال به دانشگاه میامی کمک کرد. او عضو هیئت امنا دانشگاه میامی است.

الکس رودریگز یکی از افراد مشهوری است که برای برند پپسی کولا تبلیغ می کند.

الکس در سال ۲۰۰۲ با سینتیا اسکورتیس ازدواج کرد، حاصل این ازدواج ۲ فرزند به نام های ناتاشا االکساندر متولد ۱۸ نوامبر ۲۰۰۴ و الا الکساندر متولد ۲۱ آوریل ۲۰۰۸ می باشد، این زوج در سال ۲۰۰۸ از هم جدا شدند. پس از آن شایعه شد که الکس و مدونا با هم رابطه دارند که هر دو این موضوع را رد کردند.

الکس رودریگز از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ با کامرون دیاز و پس از آن مدتی با کیت هادسون رابطه داشت اما از هر دو جدا شد و در فوریه ۲۰۱۷ الکس رودریگز و جنیفر لوپز با هم رابطه ی عاشقانه برقرار کردند.

myportal

۱۹ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی