آزاده نامداری در کنار خواننده محبوب

آزاده نامداری در کنار خواننده محبوب

آزاده نامداری این روزها در کنار بنیامین بهادری خواننده پرطرفدار نسل جوان دیده شده است. این مجری پرحاشیه به آهنگ های محسن یگانه، حمید حامی، روزبه نعمت اللهی، مازیار فلاحی، بابک جهانبخش علاقه مند است.

, آزاده نامداری متولد ۹ آذر ۱۳۶۳ کرمانشاه مجری تلویزیون صدا وسیمای ایران است.
او دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است
و با اجرا در برنامه تازه ها در سیمای خانواده به شهرت رسید. آزاده نامداری و سجاد عبادی پور در مهر ۱۳۹۴ باهم ازدواج کردند .

در اوایل مرداد ۱۳۹۶ فیلم و عکس‌هایی از آزاده نامداری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او را بدون پوشش سر در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس نشان می‌دهد انتشار این تصاویر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت

چهره پرخبر سال گذشته که قرار است به زودی به تلویزیون برگردد نیز چند خواننده محبوب دارد و می گوید ما خواننده های زیادی داریم که کارشان خوب است و من هم سبک و نوع خواندنشان را می پسندم. اما بین خواننده های پاپ کارهای محسن یگانه، حمید حامی، روزبه نعمت اللهی، مازیار فلاحی، بابک جهانبخش و مهدی یراحی را بیشتر از بقیه دوست دارم. البته از بین خواننده های قدیمی علاقه خیلی زیادی به صدا و کارهای فرهاد دارم و هیچ وقت نمی توانم این خواننده را فراموش کنم. اگر قرار باشد از بین خوانندگان موسیقی سنتی هم انتخابی داشته باشم دوست دارم از علیرضا قربانی نام ببرم که موسیقی اش واقعا عالی است

نامداری همچنین می گوید صدای حامی را هم به خاطر قدرتمندی اش دوست دارد، علاوه بر این موزیک کارهایش هم همیشه عالی است. خانم مجری از بابک جهانبخش دو، سه آلبوم شنیده که آنها را نیز دوست داشته و معتقد است به طور کلی سبک کارهای بابک جهانبخش طوری است که حس آرامش را به شنونده منتقل می کند. نامداری از روزبه نعمت اللهی هم آلبوم «عمو زنجیرباف» را خیلی دوست دارد.

موسیقی روزبه نعمت اللهی موسیقی تلفیقی است که خوب جواب داده و به دل می نشیند. از طرفی شعرهای حضرت مولانا را می خواند که دیگر عالی است. نامداری همچنین طرفدار کارهای مهدی یراحی نیز هست و از شنیدن موسیقی او نیز لذت می برد.

myportal

۲۱ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی