جنجال رابطه جاستین بیبر با مدل معروف

جنجال رابطه جاستین بیبر با مدل معروف

این روزها رابطه جاستین بیبر و مدل معروف برزیلی تیتر اول رسانه ها و شبکه های خبری شده است. ادریانا لیما در مصاحبه ای این رابطه را تکذیب کرد و مورد تمسخر قرار داد.

“آدریانا لیما” مدلی برزیلی است که از سن ۱۵ سالگی پا به دنیای مدلینگ گذاشت و بسیار هم موفق بود.لیما که سال گذشته از بسکتبالیست صربستانی “مارکو یاریچ” پس از ۵ سال زندگی مشترک و با وجود داشتن ۲ فرزند جدا شد در برنامه زنده تلویزیونی به شایعات اخیر خاتمه بخشید .

وی با لحنی تمسخرآمیز اظهار داشت:”اگر بی خیال اختلاف سنی من با جاستین شویم او از نظر قدی هم نمی تواند حتی در کنار من بایستد چه برسد که نامزدم هم باشد.”

آدریانا که خودش دارای قدی ۱/۷۸ متری است اضافه کرد که نامزدش حداقل نباید کوتاهتر از ۱/۸۲ متر باشد بنابراین هر کسی کوتاه تر از این اندازه تنها یک دوست است ،پس شایعه سازی نکنید!

 

آدریانا لیما با نام کامل آدریانا فرانچسکا لیما به انگلیسی Adriana Francesca Lima در ۱۲ ژوئن ۱۹۸۱ در سالوادور، باهیا برزیل متولد شد.

مادرش ماریا دا گراسا لیما مددکار اجتماعی و پدرش نلسون تورس هستند.

او بیشتر شهرتش را در سال ۲۰۰۰ به عنوان مدل ویکتوریا سیکرت و لوازم آرایشی میبلین بدست آورد. در سن ۱۵ سالگی در مسابقه فورد او توانست جایگاه اول بهترین مدل برزیل را بدست آورد و در همان سال در بخش بهترین مدل جهان توانست جایگاه دوم را کسب کند.

myportal

۲۱ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی