بازیگران زن در اکران مردمی مستند صفر تا سکو

بازیگران زن در اکران مردمی مستند صفر تا سکو

اکران مردمی مستند صفرتاسکو در پردیس ملت برگزار شد. بازیگران و هنرپیشگان زیادی در این اکران حضور داشتند که از جمله می توانیم به مهتاب کرامتی و ویشکا آسایش،طناز طباطبایی،حامد کمیلی اشاره کنیم.

اکران مردمی «صفرتاسکو» شب گذشته در پردیس ملت با استقبال ديدني علاقه مندان روبرو شد.

 هنرمندانی چون مجید مظفری ،مائده طهماسبی،ویشکا آسایش،طناز طباطبایی،حامد کمیلی درکنار عوامل فیلم و مردم به تماشا نشستند .

صفر تا سکو مستندی بلند به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه‌کنندگی مشترک مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی است که روایتگر زندگی خواهران منصوریان، ووشوکاران اهل سمیرم می‌باشد که قهرمان جهان و ایران شدند.

سحر مصیبی در این فیلم سینمایی به بخش‌های مهمی از زندگی ورزشی و شخصی این سه خواهر از تمرینات با امکانات کم /و مشکلاتی که آنها در طی این مسیر داشتند پرداخته، به طوری که بیننده ناخودآگاه پس از دقایقی با هرسه همراه می‌شود و لحظه به لحظه با نگرانی‌ها و شادی‌های و تمام مشکلاتی که آنها از سر گذراندند تا به مقام قهرمانی جهان برسند پیش می‌رود. بخش قابل توجه این فیلم راحتی این سه خواهر مقابل دوربین در تمامی جریانات و اتفاقات تلخ و شیرین زندگی ورزشی شان است خصوصاً در بخش‌هایی که به زندگی شخصی آنها پرداخته می‌شود. قابل ذکر است هیچ‌کدام از صحنه‌ها در این فیلم بازسازی نشده
و تمام اتفاقات به صورت واقعی فیلم برداری شده و دوربین سحر مصیبی تمام لحظات واقعی این سه خواهر را به تصویر کشیده‌است. مؤسسه بامداد فیلم پخش این فیلم را به عهده دارد.

myportal

۲۴ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی