لیونل مسی جایزه پی چی چی را برد

لیونل مسی جایزه پی چی چی را برد

لیونل مسی توانست جایزه برترین گلزن رقابت های مهم فوتبال اسپانیا که پی چی چی نام دارد را از آن خود کند. آندره اینیستا نیز عنوان بازیکن سال اسپانیا را از آن خود کرد.

فصل ۲۰۱۶/۱۷ لالیگای اسپانیا با قهرمانی رئال مادرید خاتمه یافت و بارسلونا در جایگاه دوم قرار گرفت.

لیونل مسی با دو گلی که در دیدار پایانی فصل مقابل ایبار به ثمر رساند، به ۳۷ گل در ۳۴ حضورش در ترکیب بارسلونا در لالیگا دست یافت و عنوان بهترین گلزن لالیگا موسوم به پیچیچی را کسب کرد.

اکنون مسی با کسب چهار عنوان آقای گلی لالیگا، در کنار فرانس پوشکاش قرار گرفت.

لیونل مسی و آندره انیستا ۲ ستاره بارسلونا مهم ترین جایزه های سال فوتبال اسپانیا را از آن خود کردند.

 لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا توانست جایزه برترین گلزن رقابت های مهم فوتبال اسپانیا مانند لالیگا و کوپا دل ری موسوم به پی چی چی که از زمان آلفردو دی استفانو تصویب شده را از آن خود کند.

همچنین آندره اینیستا ستاره ملی پوش اسپانیایی بارسلونا به دلیل درخشش در بازی های ملی توانست جایزه بازیکن سال فوتبال اسپانیا را از آن خود کند.

سی‌و‌هشتمین و آخرین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری ۱۰ دیدار همزمان برگزار و سرنوشت این رقابت‌ها با قهرمانی رئال مادرید و نایب قهرمانی بارسلونا مشخص شد. همچنین با پایان فصل بهترین‌های لالیگا نیز مشخص شدند.

عنوان بهترین گلزن فصل لالیگا که از آن به عنوان «پیچی‌چی» یاد می‌شود به لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا رسید که با ۲ گلش در پیروزی ۴ بر ۲ شب گذشته بارسلونا در نوکمپ برابر ایبار ۳۷ گله شد تا نه تنها در اسپانیا بلکه در تمام لیگ‌های اروپایی فصل جاری بهترین گلزن باشد و کفش طلا را از آن خودش کند، جایزه‌ای که پیش از این ۳ بار (سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳) آن را برده است.

خبرگزاری برنا

myportal

۲۷ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی