گریم ترسناک نهال دشتی

گریم ترسناک نهال دشتی

نهال دشتی از هنرمندان و بازیگران سریال شهرزاد است وی با گریمی عجیب و ترسناک در صفحه اجتماعی اش ظاهر شده است و زیر این تصویر متن جالبی نوشته است که درادامه با هم می خوانیم.

نهال دشتی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: اوقات فراغت خود را در اتاق گریم چگونه می گذرانید.
پ.ن: به خدا گریم ربطی به سریال نداره فقط کارمون تموم شده بود با مروارید که خیلی خفنِِ تِستِ گریمِ باحال زدیم.

یکی از بازیگران جوانی که با این سریال بیشتر مورد توجه قرار گرفت نهال دشتی بازیگر نقش میترا و خواهر مصطفی زمانی در نقش فرهاد بود.

نهال دشتی در سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی اولین سریال خود را تجربه کرد.

نهال دشتی بازیگر ۲۵ ساله سریال شهرزاد از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد و با سریال شهرزاد (مجموعه نمایش خانگی) بصورت رسمی معرفی شد.

وی شروع کار تئاتر را از سال ٨٩ با نمایش هملت ماشین سپس علائم حیاتی-پرستار زمان و.. شروع کرد.

نهال دشتی بازیگر سینما و تئاتر کشورمان که این روز ها در سریال شهرزاد در نقش خواهر فرهاد می درخشد متولد سال ۱۳۷۱ می باشد.

نهال دشتی در رشته کارگردانی سینما تحصیل کرده است.

نهال دشتی «زاده ۱۳۷۱ در شهر استان تهران»، بازیگر ایرانی هست که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد، و با سریال شهرزاد «آلبوم نمایش خانگی» بصورت رسمی معرفی شد. نهال دشتی دارای مدرک سینما از دانشگاه سوره هست.

نهال دشتی دوره دیده در ورک شاپ هاي متعدد بازیگری هست و شروع کار تئاتر را از سال ٨٩ با نمایش هملت اتومبیل سپس علائم حیاتی-پرستار زمان و.. شروع کرد.تولید ٣ فیلم کوتاه ، ٢ انیمیشن کوتاه  و بازی در۵ فیلم کوتاه «تعطیلات،چشم انداز یک رویا،سرانجام می‌گذارم بروی و…» ، تله فیلم پرواز یک رویا به کارگردانی فرهاد اهی و سریال تلویزیونی جاده چالوس، احمد معظمی را در کارنامه هنری خود دارد . وی در سریال شهرزاد ایفاگر نقش “میترا” بود .

آخرین خبر

myportal

۲۹ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی