پست جدید مجری خبر پس از زلزله تهران

پست جدید مجری خبر پس از زلزله تهران

المیرا شریفی مقدم از گوینده های برنامه های خبری است که پس از وقوع زلزله در پارک مستقر شده است. این مجری معروف با فرزندش تصویری ثبت کرده و در صفحه اجتماعی اش قرار داده است.

, المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر به زلزله تهران واکنش نشان داد.

المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر پس از زلزله تهران با انتشار عکسی در کنار فرزندش در اینستاگرامش نوشت:«درکنار مردم خوب تهران ، در پارک نگران نباشید.»

زمین‌لرزه ۱۳۹۶ تهران با شدت ۵٫۲ در مقیاس ریشتر ساعت ۲۳ و ۲۷ دقیقه و۳۷ ثانیه چهارشنبه شب، ۲۹ آذر به وقت تهران رخ دادو استان‌های تهران و البرز را لرزاند. همچین این زلزله در استان‌های قم، قزوین، مرکزی و گیلان نیز احساس شده‌است.
در مرز استان تهران و البرز در ۳ کیلومتری ملارد تهران، ۷ کیلومتری مشکین دشت استان البرز و ۹ کیلومتری شهریار رخ داده‌است. عمق زمین‌لرزه هفت کیلومتری زمین گزارش شده‌است

المیرا شریفی مقدم گوینده مشهور شبکه خبر متولد سال ۱۳۶۱ در تبریز و همسر داود عابدی مجری و گزارشگر برنامه های ورزشی می باشد وی عکسی از خود و پسرش امیر ابوالفضل منتشر کرده است .المیرا شریفی

.المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر دارای دو فرزند پسر است که فرزند بزرگتر امیرعباس و فرزند کوچکتر امیرابوالفضل نام دارند وی در سال ۷۹ در آزمون ورودی شبکۀ خبر پذیرفته شده است و اولین خبری که در این شبکه اجرا کرده است فروردین سال ۱۳۸۱ مخصوص جوان ها بوده است .

شریفی مقدم هم اکنون گوینده مرکزی شبکه خبر می باشد و چند سالی است که با شبکه خبر همکاری می کند،وی دانشجوی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد نیز هست. ایشان همسر داوود عابدی گزارشگر ورزشی شبکه خبر نیز هستند.با ما همراه باشید تا تصاویر جدیدی از المیرا شریفی مقدم به همراه همسر و فرزندانش را مشاهده کنید.

myportal

۱ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی