فوتبالیست مشهور در تعطیلات کریسمس کنار خانواده

فوتبالیست مشهور در تعطیلات کریسمس کنار خانواده

در این تصویر لیونل مسی دیده می شود که در کنار خانواده اش کریسمس را جشن گرفته است. وی از محبوب ترین فوتبالیست های دنیا به شمار می رود.

در تصویر زیر لیونل مسی ستاره بارسلونا را در جشن کریسمس در کنار خانواده مشاهده می‌کنید.

لیونل مسی فوتبالیست فوق حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین و عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می‌کنند.
او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است. مسی در ۲۱ سالگی توپ طلای اروپا را ازآن خود کرد. وی همچنین نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد.

مسی در سال ۲۰۱۴ با کسب چهار عنوانِ بهترین بازیکن زمین در چهار بازیِ متوالی آرژانتین را به فینال جام جهانی رساند.
وی همچنین جایزهٔ توپ طلایی را، به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت ازآن خود کرد

لیونل آندرس “لئو” مسی کوچیتینی (به اسپانیایی: Lionel Andrés “Leo” Messi Cuccittini)[۳] فوتبالیست فوق حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین و عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می‌کنند. او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است. مسی در ۲۱ سالگی توپ طلای اروپا را ازآن خود کرد. وی همچنین نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد. در سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۹، اولین جایزهٔ توپ طلای خود را دریافت کرد و همچنین بهترین بازیکن سال شد. وی موفقیت‌های خود را با دریافت توپ طلای سالهای ۲۰۱۱٬۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ تکمیل کرد. او در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را دریافت کرد.

خبر انلاین

myportal

۵ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی