آرزوی احسان کرمی در سال ۲۰۱۸

آرزوی احسان کرمی در سال 2018

احسان کرمی از مجریان محبوب تلویزیونی است که در اولین روز از سال ۲۰۱۸ آرزوی جالبی کرده است وی در کنار همسر و فرزندش تصویر بالا را به ثبت رسانده است. در ادامه با کارنامه هنری و بیوگرافی احسان کرمی آشنا شوید.

 سلفی احسان کرمی و خانواده عزیزش به مناسبت سال نوی میلادی که از امروز آغاز شده است.

احسان کرمی (زادهٔ تیر ۱۳۵۹ در تهران) مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده ایرانی است.
وی که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در رادیو آغاز کرده‌است، مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره‌های فیلمسازی نیز گذرانده است.
وی به عنوان نویسنده، گوینده و بازیگر آیتم‌ها در رادیو فعالیت داشته‌است. از جمله شبکه‌های رادیویی که وی با آن‌ها همکاری داشته‌است می‌توان به رادیو ایران، صدای آشنا، رادیو تهران و رادیو پیام اشاره کرد.

وی در مقطعی از گویندگان برنامهٔ جمعه ایرانی نیز بود.

احسان کرمی متولد تیر ماه سال ۱۳۵۹ در محله قیطریه تهران است ، متاهل است ، کاردانی تشریفات خوانده ، دوره فیلم سازی را در انجمن فیلمسازی جوان گذرانده و بعد دوره بدن و بیان تئاتر را هم پیش میکائیل شهرستانی آموخته ، کارش را از سال۸۵ با رادیو تهران شروع کرد. شروع فعالیتش در رادیو تهران با نویسندگی آیتم طنز بود.این آیتم به اسم چراغ قرمز بود که یک روز بازیگر آیتم نیومد و خودش بجای آن بازی کرد و بدین ترتیب بازیگر رادیو شد.

همچنین در جمعه ایرانی بازیگر و مجری بازیگر برنامه ۱۲۴۳۷ از رادیو صدای آشنا و نویسنده و مجری بخش نیمروزی پنجشنبه ها در رادیو پیام است. از سال ۸۷ با اجرای برنامه نقره وارد تلویزیون شد. بعد اجرای تصویر زندگی به او سپرده شد
ام برنامه هایی را که کار کردهاست: چهار دیواری ممنون، مکث ۹۵، جام ارگ، صبح تهران، تهران در شب، موج مجهول، چراغ سبز ،جمعه ایرانی،۱۲۴۳۷،نقره،تصویر زندگی،برنامه طلوع در شبکه چهار ،شب نشینی و رادیو۷ ضمنا فعالیت در سه نمایش رو هم در کارنامه دارن. کمدی استشمامات – پیونوکیو٢ و محسن یک رپرتوار باشبکه های رادیویی که فعالیت داشته: رادیو ایران، رادیو صدای آشنا، رادیو تهران،رادیو پیام ,برنامه زنده رود اصفهان و …در دهمین جشنواره بین المللی رادیو مجری برگزیده و در یازدهمین جشنواره بین المللی رادیو به عنوان گوینده برتر انتخاب شد.

صفحه اجتماعی احسان کرمی

myportal

۱۱ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی