بازی جواد عزتی در فیلم جدیدش

بازی جواد عزتی در فیلم جدیدش

تنگه ابوقریب یک فیلم سینمایی ساخته بهرام توکلی است که در زمینه دفاع مقدس ساخته شده است این فیلم قرار است در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید. جوادعزتی هم یکی از نقش آفرینان این فیلم می باشد. در ادامه با عوامل تولید کننده فیلم سینمایی تنگه ابوقریب آشنا شوید.

عکسی از جواد عزتی در فیلم «ابوقریب» ساخته بهرام توکلی که از سوی سازمان هنری رسانه‌ای اوج منتشر شد.

«ابوغریب» این روزها مراحل صداگذاری خود را برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر سپری می‌کند. همزمان با آغاز صداگذاری فیلم توسط امیرحسین قاسمی، حامد ثابت نیز که پیش از این با بهرام توکلی همکاری کرده است، آهنگسازی «تنگه ابوغریب» را آغاز کرد.

تنگه ابوقریب فیلمی به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان و محصول سازمان هنری رسانه ای اوج در سال ۱۳۹۶ است. نخستین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود. این فیلم یکی از ۳ فیلمی است که سازمان اوج در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و در کنار فیلم های به وقت شام و سوء تفاهم اکران خواهد کرد.

«تنگه ابوقریب» روایتی است از دفاع دلاورمردانه گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی. هنگامه رشادت و مظلومیت بچه های گردان عمار در روزهای آخر دفاع مقدس در منطقه حساس تنگه ابوغریب.

تولید فیلم سینمایی تنگه ابوقریب از اواسط شهریور سال ۹۶ آغاز شد. بعد از اتمام نگارش فیلمنامه، کار انتخاب عوامل پشت دوربین آغاز شد و بر این اساس عوامل زیر به تنگه ابوقریب پیوستند:

طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، صدابردار: رشید دانشمند، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، برنامه ریز: علی مردانه، دستیار اول کارگردان: محمد عسگری، جانشین تولید: کیومرث عباسی، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی، عکاس: محمد بدرلو.

بعد از آن نیز کار انتخاب بازیگران انجام شده و فیلم جلوی دوربین رفت. کار تصویربرداری این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس، چرمشهر، اندیمشک و دزفول انجام شده و فیلمبرداری آن بعد از حدود ۲ ماه از آذر ماه به پایان رسید.

در حال حاضر کار صداگذاری، ترکیب صدا و آهنگسازی فیلم به منظور آماده شدن آن برای اکران در جشنواره فیلم فجر ادامه دارد. امیرحسین قاسمی صداگذاری و حامد ثابت آهنگسازی تنگه ابوقریب را بر عهده دارند.

myportal

۱۵ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی