سحر قریشی در کنار بدلکارش

سحر قریشی در کنار بدلکارش

سحر قریشی را در کنار بدلکارش در این تصویر میبینید.. وی با قرار دادن این تصویر در صفحه اجتماعی اش بدلکارش در فیلم جدیدش را معرفی کرده در حالی که مانتو و روسری این بازیگر را به تن کرده است.

پوشیدن مانتوی سحر قریشی توسط مردی , سحر قریشی با انتشار عکس جالبی از خودش در کنار بدلکارش در فیلم نوین، متن زیر را در این باره نوشته است:
شب داخلى-خارجى سکانس فرار
ایشون آقاى بدلکار هستن در نقش سحر خانوم از این ساعت بنده لباسهاى عزیزمو به ایشون تحویل میدم و میرم خونه براى استراحت .

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون، ایران است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

سحر قریشی متولد ششم دی ماه ۱۳۳۶ در شهر تهران است. تا قبل از اینکه بازیگر شود تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه است ولی اطلاعات بیشتری در دسترس نیست که تحصیلاتش را ادامه داده است یا خیر.

مادرش ندا افشار است و مشوق او در بازیگری بوده است. اعضای خانواده سحر قریشی ۳ نفر هستند. او در خانواده ای کم جمعیت بزرگ شده است و تک دختر است. فقط یک برادر دارد به نام سپهر قریشی که رابطه خیلی عاطفی و خوبی با سحر دارد.

رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی ، آبی و قرمز هستند. نکته جالب در بیوگرافی سحر قریشی اینست که او اهل فوتبال است و طرفدار پر و پا قرص تیم استقلال است. برادرش سپهر هم طرفدار با تعصب استقلال تهران است.

او در گذشته که معروف نبوده است خیلی بلند پرواز بوده است و همیشه این احساس در وجودش بوده است که روزی به موفقیت زیادی دست می یابد. سحر قریشی از بازیگرانی است که او را می شود در استایل های مختلف دید.

و به همین جهت به پوشش و مدل لباس هایی که می پوشد خیلی اهمیت می دهد. او در سال ۸۴ با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد و بعد از چند سال زندگی مشترک در سال ۸۸ از او طلاق گرفت و در با مادر و برادرش زندگی می کند.

صفحه اجتماعی سحر قریشی

myportal

۱۵ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی