واکنش متفاوت آنجلینا جولی به جنیفرآنیستون

واکنش متفاوت آنجلینا جولی به جنیفرآنیستون

 

آنجلینا جولی در مراسم گلدن گلوب به خوبی درخشید و در سکوی معرفی برندگان جوایز این دوره حضور داشت. واکنش وی را به حضور جنیفرآنیستون در این مراسم درادامه این بخش خواهید دید.

عکس العمل آنجلینا جولی به جایزه گرفتن جنیفر آنیستون مراسم گلدن گلوب برای آنجلینا جولی متفاوت با هر سال برگزار می شد ، او امسال بدون برد پیت  به دور از آن همه غرور روی فرش قرمز این مراسم قدم گذاشت ،بازیگر زن مشهور هالیوود با پسر بزرگش در گلدن گلوب ۲۰۱۸ حضور داشت .

بعد از عکس گرفتن روی فرش قرمز سلبریتی ها به داخل سالن اصلی رفتند و مراسم معرفی و اهدای جوایز منتخبین برگزار شود ؛ اینجا بود که برای دقایقی همه نگاه ها منتظر عکس العملی از سوی آنجلینا جولی بود و آن هم زمانی بود که نام جنیفر آنیستون نامزد قبلی بردپیت همسر آنجلینا جولی برای دریافت جایزه اعلام شد .

آنجلینا در این زمان کاملا عادی و بدون هیچ واکنشی در جای خود نشسته بوداو سعی داشت بی تفاوتی خود را واضح نشان دهد.
این مراسم که از شبکه های تلویزیونی به طور مستقیم پخش می شد صحنه هایی داشت برای کاربران تیزبین فضای مجازی تا با انتشار آنها بازدید دریافت کنند.

یکی از این صحنه ها زمانی بود که جنیفر آنیستون جایزه را گرفته و دوربین داخل سالن از پشت او سالن و حاضرین را نشان می دهد، در این حین که همه در حال تشویق آنیستون هستند ۲ نفر نگاهشان جلب توجه می کند ، یکی نگاه بی تفاوت آنجلینا جولی و دیگری نگاه کنجکاوانه “داکوتا جانسون” که از قرار معلوم منتظر عکس العملی از سوی همسر سابق بردپیت است .

واکنش متفاوت آنجلینا جولی به جنیفرآنیستون  

خبرپو

myportal

۱۹ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی