خانواده جمشید هاشم پور در کنار بازیگر زن

خانواده جمشید هاشم پور در کنار بازیگر زن

در این تصویر جمشید هاشم پور را میبینید که در کنار آزاده زارعی سلفی زیبایی را به ثبت رسانده اند. الناز دختر جمشید هاشم پور نیز در این تصویر دیده می شود. عکس های یادگاری آزاده زارعی را با این هنرمند در ادامه ببینید.

  آزاده زارعی بازیگر کشورمان, به دیدار جمشید هاشم پور و خانواده وی رفته است.

این بازیگر ۲۸ ساله عکس هایی به یادگار با جمشید هاشم پور و همسر و دخترشان الناز هاشم پور گرفته است.

آزاده زارعی با انتشار عکس های زیر نوشت:

*****

امشب مهمان خانه پر مهر استاد جمشید خان هاشم پور بودم

سوپر استار تمام نشدنی

همراه با خانواده با محبت و گرم و صمیمیشون

ممنون خانم متین عزیز (همسر جمشید هاشم پور) بابت لطف و مهری که همیشه به من دارید

آزاده زارعی بازیگر جوان و خوشروی سینمای ایران که در فیلمهای آمین خواهم گفت ، اکباتان و برف روی شیروانی داغ حضور داشته است (در دو فیلم آخر به عنوان منشی صحنه) آزاده زارعی در نقش اصغر فرشته حضوری متفاوت و به یاد ماندنی داشت.

در سریال آوای باران نیز نقش اصلی این سریال را آزاده زارعی بازی می کند.

آزاده زارعی (زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۶۸) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ سینما است. نخستین کار او بازی در نقش اول فیلم سینمایی آمین خواهیم گفت ساختهٔ سامان سالور در نقش اصغر فرشته (یک پسر) بود و ورود خود به عرصهٔ سینما را با یک نقش خاص و سخت به رخ کشید. سپس با ایفای نقش اول سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به شهرت رسید و به «باران» و نیز «سیندرلای سینمای ایران» معروف شد . او فیلم‌های کوتاه زیادی را کارگردانی کرده و جوایز گوناگونی را نصیب خود کرده است. وی همچنین دستی بر قلم دارد و شاعر نیز می‌باشد. زارعی دستی نیز در هنر قلم‌زنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد و آثار خود را در گالری‌های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش گذاشته است

دوستتون دارم زیاد

myportal

۲۳ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی